«Φορτσάρει» ο ΕΟΤ προκειμένου να κερδίσει η χώρα μας όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο της μικρότερης φετινής πίτας των τουριστών που έρχονται, όπως διαπιστώνουν οι φορείς της αγοράς, αργότερα του αναμενομένου φέτος αφού οι κρατήσεις μέσα στον Ιούνιο παραμένουν υποτονικές.

Στο πλαίσιο αυτό εγκρίθηκαν και τα κονδύλια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού σε μεγάλα διεθνή διαδικτυακά μέσα και μηχανές αναζήτησης για προγράμματα που θα ‘’τρέξουν’’ σε βασικές αγορές- στόχους ανά την Ευρώπη ειδικά αυτή την περίοδο και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού ώστε να υπάρξει αύξηση στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, με βάση και τις τάσεις της φετινής σεζόν.

Από τρία βασικά μέσα, Google, Τripadvisor και Εxpedia, η μερίδα του λέοντος θα κατευθυνθεί στην Google με ένα κονδύλι της τάξεως του 1,228 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Κεντρικός στόχος, όπως επισημαίνεται είναι η «ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας ως προορισμού σε περιοχές στρατηγικής σημασίας για τον ελληνικό τουρισμό, με την καμπάνια να στοχεύει σε συγκεκριμένα- ‘’σωστά’’ κοινά.

Η διαφημιστική επένδυση θα είναι μεγαλύτερη κατά τους μήνες Ιούνιο- Ιούλιο έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη κάλυψη τους μήνες που αναμένεται να ανοίξει η τουριστική αγορά και όπως εκτιμάται θα υπάρξει αυξημένη ζήτηση, ενώ θα μειωθεί σταδιακά για τους επόμενους μήνες την περίοδο Αυγούστου- Νοεμβρίου. Στόχος είναι η ενίσχυση των last minute κρατήσεων και η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν».

Στην περίπτωση του Tripadvisor, το κονδύλι είναι συνολικού κόστους 620.000 ευρώ, (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) για τη διαφημιστική καμπάνια που θα ‘’τρέξει’’ έως τον Νοέμβριο στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, της Γερμανίας, των Η.Π.Α., της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ελβετίας και του Ισραήλ, στοχεύοντας σε χρήστες που αναζητούν πληροφορίες για μεσογειακούς προορισμούς.

Με κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας το “All you want is Greece” το πρόγραμμα θα εστιάσει σε τέσσερις θεματικές ενότητες ήτοι ‘’Αστικός & Πολιτιστικός Τουριςμός’’, ‘’Γαστρονομία΄΄, ‘’Ηλιος και Θάλασσα’’ και ‘’Ευεξία & Τουρισμός πολυτελείας’’.» Επιπλέον, θα επικεντρωθεί και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της χώρας ως τουριστικού προορισμού αλλά ταυτόχρονα, όπως επισημαίνεται, κεντρική επιδίωξη είναι να έχει και μία μετρήσιμη, θετική επιρροή στις κρατήσεις για την Ελλάδα.

Στις αντίστοιχες θεματικές ενότητες θα εστιάσει και το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του Ε.Ο.Τ. στην ‘’Expedia’’ επίσης έως τον Νοέμβριο με συνολικό κόστος για τον Ε.Ο.Τ. στα 620.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.). Η διαφημιστική καμπάνια μέσω της Expedia θα στοχεύσει σε ταξιδιώτες που σκέφτονται να ταξιδέψουν σε ανταγωνίστριες χώρες με αγορές στόχευσης το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τη Γαλλία και την Ιταλία.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού κ. Δημήτρης Φραγκάκης έχει δηλώσει ότι φέτος ο ΕΟΤ θα διαθέσει το μεγαλύτερο κονδύλι, άνω των 22 εκατ. ευρώ για την προβολή της χώρας, δεδομένου ότι το ‘’παιχνίδι’’ στη Μεσόγειο θα κριθεί στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Διαβάστε ακόμη: 

Οικογένειες με 2 παιδιά τα πιο μεγάλα φορολογικά υποζύγια στην Ελλάδα και στην ΕΕ (πίνακες) 

Αποκλειστικό: Αστέρας Βουλιαγμένης – Εκτόξευση εσόδων και γύρισμα σε κέρδη, με «σανίδα σωτηρίας» τις βίλες (pics)

Άλλαξε χέρια το σπίτι του Μιχάλη Γουλανδρή στη Στησιχόρου