Η Γερμανία είναι παραδοσιακά «χώρα-κλειδί» για τον ελληνικό τουρισμό, κόμβος για τις αερομεταφορές προς την Ελλάδα, σημαντική πηγή άντλησης τουριστικών εσόδων από κλασικά τουριστικά πακέτα (τύπου all-inclusive) αλλά και νέα μοντέλα διακοπών. Για όλους αυτούς τους λόγους και  μετά από τα δύσκολα χρόνια της πανδημίας, η οποία οδήγησε πολλούς ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς σε βαθιά υπαρξιακή κρίση, ο κλάδος ανακάμπτει. Μέσα σε ένα σύνθετο πολιτικοοικονομικό πλαίσιο, η Ελλάδα βγαίνει αλώβητη, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση των αεροπορικών πτήσεων σε σχέση με το 2019, ανέφερε από το Βερολίνο ο υπ. Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Η ατζέντα των επαφών που είχε ο υπ. Τουρισμού στο Βερολίνο ήταν γεμάτη: επαφές με κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Lufthansa (με θυγατρικές στο εξωτερικό τις Swiss, Austrian, Brussels), η Eurowings και η Condor αλλά και μεγάλους τουριστικούς πράκτορες, όπως η TUI και η Der Touristik. «Ήρθαμε για να κάνουμε επαφές στην πράξη, όχι εξ αποστάσεως από ένα γραφείο» ανέφερε, επιχειρώντας να δώσει το στίγμα της δυναμικής παρουσίας της Ελλάδας στον τουριστικό χάρτη, η οποία, παρά τις «Κασσάνδρες»  παραμένει κορυφαίος τουριστικός προορισμός για τους Γερμανούς.

«Ήταν μια πολύ πετυχημένη τουριστική σεζόν, παρά τα σημαντικά προβλήματα που είχε να ξεπεράσει, όπως η ενεργειακή κρίση, ο πληθωρισμός, πόλεμος στην καρδιά της Ευρώπης και άλλα πολλά» ανέφερε μιλώντας στην DW από το Βερολίνο. Μάλιστα  ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε πως το «ελληνικό τουριστικό προϊόν» έχει ενισχυθεί τα τελευταία χρόνια μέσω του λεγόμενου «rebranding» αλλά και ενός ανοίγματος σε μεγάλους διεθνείς τουριστικούς ομίλους που θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα στη Deutsche Welle