Στο ελληνικό ‘’city break’’ για σύντομες αποδράσεις του Σαββατοκύριακου στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας ποντάρει από τώρα για το χειμώνα η Ryanair.

Η ιρλανδική αεροπορική χαμηλού κόστους, έχοντας ήδη τα θετικά μηνύματα του ελληνικού καλοκαιριού -όπου οι πληρότητες για ελληνικούς προορισμούς, νησιωτικούς και μη, κινήθηκαν με θετικό πρόσημο- επιχειρεί τώρα να… προλάβει τη ζήτηση για τους επόμενους μήνες, δίνοντας κίνητρα και επιλογή για νέους προορισμούς στο ταξιδιωτικό κοινό προκειμένου οι Ευρωπαίοι να κλείσουν εισιτήρια μέσα στον Αύγουστο για ταξίδια από τον Οκτώβριο έως και τον Μάρτιο του 2022.

Ετσι, η εταιρεία λανσάρει δύο νέες απευθείας συνδέσεις από Ελλάδα και ειδικότερα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη για το χειμερινό της πρόγραμμα που θα ξεκινήσει από τον Οκτώβριο του 2021.

Πρόκειται για τη σύνδεση Αθήνα- Κολωνία και Θεσσαλονίκη- Βουκουρέστι με δύο πτήσεις την εβδομάδα και στις δύο συνδέσεις, σε μία προσπάθεια να τονωθεί η ζήτηση για ταξίδια city break.

Για τις πωλήσεις εισιτηρίων που θα γίνουν από τώρα υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής με μηδενική χρέωση έως το τέλος Δεκεμβρίου 2021, ενώ οι τιμές των εισιτηρίων ξεκινούν από τα 19,99 ευρώ για κρατήσεις έως τα μεσάνυχτα της 18ης Αυγούστου. Και οι δύο συνδέσεις αποτελούν μέρος του προγράμματος της εταιρείας για τη χειμερινή περίοδο, όπου όπως εκτιμάται, η αβεβαιότητα εξαιτίας της πανδημίας θα παραμείνει βασική και πλέον καθοριστική παράμετρος ως προς την εξέλιξη της ζήτησης για ταξίδια.

Σημειωτέον ότι για την επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια των δύο μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας, η διεθνής κίνηση για τη μεν Θεσσαλονίκη υπερδιπλασιάστηκε τον Ιούλιο σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020 (στις 365 χιλ. φέτος από 182 χιλ. τον Ιούλιο του 2020) και στις 536 χιλ. συνολικά (κίνηση εσωτερικού- εξωτερικού) από τις 292 χιλ. επιβάτες του Ιουλίου του 2020. Τον Ιούλιο του 2019, προ πανδημίας η συνολική επιβατική κίνηση είχε διαμορφωθεί στις 802 χιλ. επιβάτες, με τις 593 χιλ. να αφορούν τη διεθνή κίνηση εξωτερικού.

Για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το Ελ. Βενιζέλος, φέτος τον Ιούλιο η συνολική επιβατική κίνηση διαμορφώθηκε στo 1,85 εκατ. επιβάτες, έχοντας υπερδιπλασιαστεί επίσης έναντι του Ιουλίου του 2020 (+107,5%), ωστόσο παραμένει μειωμένη κατά 37,8% σε σχέση με την κίνηση του 2019.

Επισημαίνεται εδώ ότι η Ryanair έχει ήδη ‘’επενδύσει’’ σημαντικά φέτος στο ελληνικό καλοκαίρι, αν ληφθεί υπόψη ότι το 2021 έχει το μεγαλύτερο θερινό πρόγραμμα από κάθε άλλη χρονιά έχοντας μάλιστα αυξήσει και τις βάσεις της στην ελληνική αγορά με τρείς νέες, σε Ρόδο Κέρκυρα και Χανιά.

Σημειωτέον ότι προ πανδημίας, την περίοδο 2018- 2019 η εταιρεία είχε προχωρήσει σε περικοπές δρομολογίων και συχνοτήτων στην Ελλάδα λόγω αυξημένου κόστους σύμφωνα με τα στελέχη της, αποσύροντας αεροσκάφη από ελληνικούς προορισμούς, ενώ τώρα εν μέσω κορωνοϊού, ο ιρλανδικός αερομεταφορέας επανήλθε στη χώρα μας διαβλέποντας ισχυρή ζήτηση- τηρουμένων πάντα των αναλογιών στη δεύτερη σεζόν Covid 19- από την υπόλοιπη Ευρώπη.

Ενδεικτικό είναι ότι το θερινό πρόγραμμα της Ryanair για το καλοκαίρι του 2021 προέβλεπε αρχικά, στο peak του, πάνω από 550 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση από/ προς ελληνικούς προορισμούς και 218 δρομολόγια (συμπεριλαμβανομένων και 74 νέων σε πτήσεις εξωτερικού και εσωτερικού) με συνδέσεις σε 19 χώρες όπως Ηνωμένο Βασιλείο, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνίας κ.α..

Ωστόσο, για αρκετά από τα δρομολόγια στη συνέχεια υπήρξαν ακυρώσεις, συγχωνεύσεις ή και μεταγενέστερη έναρξη όπως συνέβη π.χ. στην περίπτωση συνδέσεων με βρετανικούς προορισμούς λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Διαβάστε ακόμη

«Σπριντ» από την εφορία για την επιστροφή φόρου

Νίκος Σταθόπουλος: O dealmaker που θέλει να αλλάξει τα ελληνικά telecoms

Στα σκαριά projects γεωλογικής αποθήκευσης CO2