Η ενσωμάτωση έξυπνων, εξελιγμένων παροχών στα ξενοδοχεία, είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσει η επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ποιες όμως ανέσεις και υπηρεσίες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών;

Υπάρχουν παροχές που είναι πάγια αποτελεσματικές και δημοφιλείς. Σύμφωνα με το AxisRooms Editorial Desk, εκτός από τα βασικά στοιχεία του δωματίου, του μπάνιου και ενός τακτοποιημένου, ασφαλούς περιβάλλοντος, οτιδήποτε επιπλέον, μπορεί να θεωρηθεί ως άνεση.

Για παράδειγμα, σε ένα τυπικό δωμάτιο ξενοδοχείου υπάρχουν τα εξής: έξυπνη τηλεόραση, μίνι μπαρ, ντουλάπα με κρεμάστρες, χρηματοκιβώτιο, γραφείο, βραστήρας/μηχανή καφέ, πετσέτες, χαρτικά, και είδη περιποίησης. Τα προϊόντα περιποίησης, το μίνι μπαρ και τα είδη γραφικής ύλης, είναι κάποιες από τις ανέσεις δωματίου του ξενοδοχείου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ή να καταναλώσουν οι επισκέπτες. Τα υπόλοιπα, ωστόσο, είναι μόνο για χρήση κατά τη διαμονή και δεν μπορούν να τα πάρουν μαζί τους.

Πρόκειται ουσιαστικά για δύο διαφορετικούς τύπους ξενοδοχειακών ανέσεων, οι οποίες μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ως συμπληρωματικές και επί πληρωμή υπηρεσίες. Φυσικά, υπάρχουν πολλές άλλες κατηγορίες για παράδειγμα, πολυτελείς ανέσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν σπα, γήπεδα γκολφ, αίθουσες θεάτρου ή ιδιωτικές πισίνες σε σουίτες.

Εκτός αυτών, το ξενοδοχείο μπορεί να συμπεριλάβει ιδιαίτερες ανέσεις, όπως αναμνηστικά καλωσορίσματος και αναχώρησης, καλάθια με φρούτα στα δωμάτια, μπισκότα ή σοκολάτες στα μαξιλάρια, βιβλία για ανάγνωση στα δωμάτια κ.λπ.

Η σημασία των ανέσεων του ξενοδοχείου

Η εμπειρία ενός επισκέπτη μπορεί να βελτιωθεί ως αποτέλεσμα των ξενοδοχειακών ανέσεων ή να «καταστραφεί» αν δεν έχει γίνει η σχετική πρόβλεψη. Μπορεί επίσης να επηρεάσει την απόφαση για το εάν τελικά θα κάνει κράτηση στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή το εάν θα γράψει θετική κριτική μετά τη διαμονή του.

Το δωρεάν Wi-Fi ή ένα συμπληρωματικό πρωινό μπορεί να είναι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου. Ωστόσο, συγκεκριμένες ξενοδοχειακές ανέσεις είναι ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες που δίνουν προτεραιότητα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα.

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες γνωρίζουν ότι υπάρχουν χιλιάδες ξενοδοχεία στη διάθεσή τους, με σύγχρονες και πολυτελείς ανέσεις και ότι αν δεν τους αρέσει κάποιο ξενοδοχείο, μπορούν απλώς να επιλέξουν ένα άλλο. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό για τον ξενοδόχο να επιλέξει με σύνεση τις παροχές στα δωμάτια ή σε άλλους χώρους του ξενοδοχείου, καθορίζοντας παράλληλα ποιες ανέσεις είναι με χρέωση και ποιες είναι δωρεάν ή πρόσθετες.

Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr