Επίθεση μαζικής υποκλοπής στοιχείων πελατών του web- banking της Eurobank βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ώρες, με τα στοιχεία που υποκλέπτονται να δημοσιοποιούνται σε άλλη πλατφόρμα

Οι πελάτες της τράπεζας αφού «μπουν» στο σύστημα των ηλεκτρονικών συναλλαγών «οδηγούνται» σε άλλη σελίδα όπου όμως καταγράφονται και υποκλέπτονται τα στοιχεία τους: Τόσο τα προσωπικά δεδομένα, όσο και οι κωδικοί τους στην ηλεκτρονική τραπεζική.

Η επίθεση – phishing attack, όπως έχει επικρατήσει να λέγονται διεθνώς οι υποκλοπές – “ψάρεμα” στοιχείων χρηστών δεν γίνεται αντιληπτή από τους χρήστες, όμως, τα στοιχεία που υποκλέπτονται δημοσιοποιούνται στην πλατφόρμα telegram.

Οι χάκερς που έχουν “σπάσει” τα συστήματα ασφαλείας της Eurobank έχουν αυτομάτως στη διάθεσή τους τα στοιχεία των πελατών που έχουν κάνει συναλλαγές τις τελευταίες ώρες, πράγμα που τους δίνει τη δυνατότητα να μπουν στους λογαριασμούς τους.

Όπως δήλωσε στο protothema.gr ο Πλούταρχος Κρεντήρης – Σύμβουλος ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων της εταιρίας security Full Counter – η μέθοδος η οποία χρησιμοποιήθηκε για την κυβερνοεπίθεση είναι το «phishing attack». Η μέθοδος αυτή βάλλει τον χρήστη και όχι την τράπεζα, γι’ αυτόν τον λόγο οι χρήστες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, σε ποιες σελίδες περιηγούνται στο διαδύκτιο. Με παρόμοιο τρόπο έχουν χτυπηθεί και άλλες τράπεζες στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες.

Η Eurobank διαψεύδει την επίθεση

Όπως αναφέρει η τράπεζα «Η Eurobank ενημερώνει ότι τα συστήματα της και ειδικά το ebanking και mbanking είναι ασφαλή και δεν έχουν δεχθεί καμία επίθεση από hackers ή άλλους κακόβουλους χρήστες.

Επίσης εφιστεί την προσοχή των πελατών της να μην ανοίγουν emails από άγνωστες πηγές και να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί σε ποιες σελίδες περιηγούνται στο διαδίκτυο, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να γίνουν θύματα υποκλοπής στοιχείων μέσα από τη διαδικασία «ψαρέματος» στοιχείων χρηστών.

Η Τράπεζα ουδέποτε έχει ζητήσει, δεν ζητά και δεν θα ζητήσει ποτέ τα στοιχεία των πελατών κατ΄ αυτόν τον τρόπο.»