Η τραπεζική του μέλλοντος βρίσκεται ήδη εδώ και περιλαμβάνει την ψηφιοποίηση των τραπεζικών υπηρεσιών, το open banking, την ενσωμάτωση καινοτόμων εργαλείων fintech, την εξειδικευμένη εξυπηρέτηση αλλά πρωταρχικά την εξαιρετική ψηφιακή εμπειρία για τον πελάτη.

Η Εθνική Τράπεζα, αναπτύσσοντας αυτό το νέο, σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο, έχει πραγματοποιήσει ένα άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας τα τελευταία 3 χρόνια, εξελισσόμενη στην Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για τους πελάτες της.

Φέρνοντας την εξέλιξη στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, προχωράει δυναμικά στην εποχή των web και mobile συναλλαγών, του open banking, των APIs, σε νέες και πρωτοποριακές  fintech λύσεις και κυρίως σε μία νέα τραπεζική σχέση με τους πελάτες της – ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Με τη δημιουργία ενός σύγχρονου μοντέλου βέλτιστης και ψηφιακής λιανικής και εταιρικής τραπεζικής εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και στις παρούσες συνθήκες στην ελληνική αγορά. Γίνεται μια τράπεζα που χαρίζει πρόσβαση σε μοναδικές και καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα σε όλους. Βελτιώνοντας διαρκώς την καθημερινή της σχέση με τους πελάτες της μέσα από τη συνεχή αναβάθμιση των digital υπηρεσιών της.

Μέσα από μια μακρά ιστορία 181 ετών πρωτοπορίας και καινοτομίας, η Εθνική Τράπεζα συνεχίζει στο σήμερα και επενδύει συστηματικά στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες εφαρμόζοντας μία στρατηγική 5 πυλώνων.

1. Ενημέρωση και εκπαίδευση για τις ψηφιακές δυνατότητες με ειδικές δράσεις Με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking

2. Εγγραφή νέων πελατών – ιδιωτών ή επιχειρήσεων- αποκλειστικά online κάθε χρήστης Smartphone μπορεί πλέον να γίνει πελάτης της Εθνικής Τράπεζας μέσα σε λίγα βήματα και παράλληλα να αποκτήσει τη δική του κάρτα. Μια υπηρεσία που πρώτη η Εθνική παρουσίασε τόσο για ιδιώτες πελάτες όσο για κάθε επιχείρηση.

3. Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα με παροχή δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών για καλύτερη και ασφαλέστερη διαχείριση των οικονομικών.

4. Κάλυψη αναγκών με προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται αποκλειστικά online σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

5. Εξειδικευμένες υπηρεσίες για κάθε επιχείρηση μέσω APIs κατόπιν συνεργασίας με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς

Ήδη το τελευταίο 6μηνο, η Εθνική Τράπεζα βραβεύεται συστηματικά για την αναβαθμισμένη πελατοκεντρική online εμπειρία που προσφέρει.

Έτσι, μετά από την πολύ σημαντική βράβευση της ως «Τράπεζα της χρονιάς» από το έγκριτο περιοδικό «The Banker» και την πληθώρα βραβεύσεων που έχει αποσπάσει σε εθνικό (mobile excellence awards, Impact BITE Awards κ.α.) αλλά και διεθνές επίπεδο (World Finance Digital Banking awards), πρόσφατα κατάφερε άλλη μια σημαντική πρωτιά καινοτομίας και τεχνολογίας στον τραπεζικό, και όχι μόνο, κλάδο.

Στην πρόσφατη εκδήλωση του Economist με τίτλο ECONOMIST – TECHNOLOGY AND INNOVATION 2022, η Εθνική Τράπεζα απέσπασε το βραβείο «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award», για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες 6 από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις διαφορετικών πεδίων δραστηριότητας (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές).

Το βραβείο παρέλαβε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος τόνισε ότι αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει συστηματικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Τράπεζα έχει περισσότερους από 2 εκατ. ενεργούς ψηφιακούς πελάτες και το μερίδιό της στην αγορά ανέρχεται σε 32%.

Η Εθνική Τράπεζα συνεχίζει να αναβαθμίζει μέρα με την ημέρα την εμπειρία των πελατών της αποδεικνύοντας ότι ο τίτλος της τράπεζας πρώτης επιλογής  αποτελεί στρατηγικό στόχο τον οποίο και επιτυγχάνει αξιοποιώντας το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech.