Τέσσερα εικοσιτετράωρα χωρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία από το τελικό αποτέλεσμα των εκλογών της 25ης Ιουνίου, όμως αρκετά στελέχη και μέλη του κόμματος έχουν ήδη γυρίσει τη σελίδα του ημερολογίου στις 26 του μήνα, όποτε και αναμένεται να ξεδιπλωθεί- τουλάχιστον σε διακηρυκτικό επίπεδο- η επιχείρηση ανάταξης των δυνάμεων του κόμματος. Οι ώρες της μάχης «μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο» στην κατεύθυνση της «ανατροπής των συσχετισμών», όπως τις έχει περιγράψει αρκετές φορές με έμφαση τις τελευταίες ημέρες ο κ. Τσίπρας, περιγράφονται δύσκολες, αλλά όχι εντελώς καθοριστικές με τη βαρύτητα να πέφτει τώρα στο εσωκομματικό, μετεκλογικό σκηνικό.

Κύμα αλλαγών

Στις διεργασίες της επόμενης ημέρας, ασχέτως του ποσοστού που θα λάβει την Κυριακή, θα πρωταγωνιστήσει και πάλι ο Πρόεδρος του κόμματος, Αλέξης Τσίπρας, καθώς «χωρίς να αισθάνομαι ότι η ιστορία μου χρωστάει, θα είμαι την επόμενη μέρα μάχιμος για να δημιουργήσω μέσα από τη συμβολή μου τις προϋποθέσεις σύντομα η προοδευτική Παράταξη του τόπου με τον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που είναι και θα παραμείνει ο κορμός της», περιέγραψε χθες ο κ. Τσίπρας στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra, διασαφηνίζοντας για πρώτη φορά τόσο καθαρά τις πολιτικές προθέσεις του. Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος ανέφερε με αυτοκριτική διάθεση πως «ναι, ήταν μήνυμα της κάλπης αυτό, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έπρεπε και πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές που έχουν να κάνουν όχι τόσο, κατά την άποψή μου, στο ποιες είναι οι θέσεις του και το τι λέει, αλλά στο πώς το επικοινωνεί με τους πολίτες». «Θέλει κατά τη γνώμη μου να προχωρήσουμε μπροστά, με ενότητα αλλά και με ένα σχέδιο σημαντικών αλλαγών, που θα διαμορφώσει μια νέου τύπου επικοινωνία με τον πολίτη» υποστήριξε ο κ. Τσίπρας, διότι

«δεν μπορείς να πορεύεσαι χωρίς να μην παίρνεις το μήνυμα από την κοινωνία, πρέπει να παίρνεις τα μηνύματα από την κοινωνία». Ακόμη, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ παραδέχτηκε πως «εμείς παρουσιάσαμε το πρόγραμμά μας σχετικά αργά στην προηγούμενη προεκλογική περίοδο και αυτό είχε ως αποτέλεσμα αντί να συζητηθεί το πρόγραμμά μας, χάρη και στη δύναμη την επικοινωνιακή που έχει από τα μέσα ενημέρωσης η ΝΔ, ο αντίπαλός μας, να εστιάσει στο κόστος», ενώ εντόπισε και σειρά λαθών στην επικοινωνιακή τακτική του κόμματος. Συγκεκριμένα, «πρέπει να παραδεχτώ ότι οι πολιτικοί μας αντίπαλοι αξιοποίησαν τις δυνατότητες αυτές της σύγχρονης επικοινωνίας, αλλά κι εσείς πρέπει να παραδεχτείτε ότι τα μέσα τα οποία χρησιμοποίησαν και ο αγώνας αυτός είναι άνισος» σημείωσε, συμπληρώνοντας πως «απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα πρέπει να παλέψουμε και οφείλουμε να βρούμε τους τρόπους να γίνουμε καλύτεροι, να παλέψουμε και να την υπερβούμε».

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr