Ο Έλον Μασκ έχει γίνει διάσημος για το ακραίο πρόγραμμα εργασίας του.

Όταν εντατικοποιούσε την παραγωγή του μοντέλου 3 της Tesla, δούλευε έως και 120 ώρες την εβδομάδα. Έχει κοιμηθεί στο εργοστάσιο επειδή δεν είχε χρόνο να πάει στο σπίτι. Αποκάλεσε το 2018 «το πιο δύσκολο και οδυνηρό έτος της καριέρας μου». «Ήταν βασανιστικό», δήλωσε στους New York Times.

Στα τέλη Οκτωβρίου, ο Μασκ τελικά δήλωσε ότι δουλεύει με ένα πολύ πιο εύχρηστο πρόγραμμα – από 80 έως 90 ώρες την εβδομάδα.

Αυτό προέρχεται από έναν άνθρωπο που ήδη αξίζει περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Forbes.

Γιατί λοιπόν ο Μασκ ωθεί στα άκρα τον εαυτό του;

Όπως λέει ο ίδιος, προσπαθεί να σώσει τον πλανήτη Γη. Κυριολεκτικά. Ο Μασκ θέλει η Tesla να πετύχει, ώστε ο κόσμος απομακρύνεται από την οδήγηση αυτοκινήτων που λειτουργούν με πετρέλαιο.

«Η Tesla είναι εξαιρετικά σημαντική για το μέλλον των βιώσιμων μεταφορών και της παραγωγής ενέργειας. Ο θεμελιώδης σκοπός, το θεμελιώδες αγαθό που προσφέρει η Tesla, επιταχύνει την εμφάνιση των βιώσιμων μεταφορών και της παραγωγής ενέργειας», δήλωσε ο Μασκ στο Recode. «Η επιτυχία της Tesla είναι, μακράν, η μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη για τους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων να κατασκευάσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα», πρόσθεσε.

Η παροχή εναλλακτικών μεθόδων μαζικής μεταφοράς που δεν εξαρτώνται από τα καύσιμα που παράγονται από πετρέλαιο είναι το κλειδί για την επιβράδυνση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

«Ναι, είναι πολύ σημαντικό για το μέλλον του κόσμου, είναι πολύ σημαντικό για όλες τις ζωές στη γη, κάτι που ξεπερνά τα πολιτικά κόμματα, τη φυλή, το θρήσκευμα, τη θρησκεία, δεν έχει σημασία. Αν δεν σώσουμε το περιβάλλον, είμαστε όλοι καταδικασμένοι», ανέφερε.

Η οικοδόμηση μιας εταιρίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα παράγει μια μέρα μαζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα δεν είναι εύκολη, ακόμη και για έναν επιχειρηματία όπως ο Musk.
«Είναι πανεύκολο να ξεκινήσετε μια εταιρεία αυτοκινήτων», λέει ο Mασκ στο Recode. «Είναι απίστευτα δύσκολο να την κάνετε όμως επιτυχή … Ως μια startup αυτοκινήτων, είναι πολύ πιο δύσκολο να πετύχεις απ ‘ό, τι αν είσαι καθιερωμένη, εδραιωμένη μάρκα. Είναι παράλογο το γεγονός ότι η Tesla είναι ακόμη ζωντανή. Παράλογο!».

Ο Mασκ αποδίδει την επιβίωση της Tesla σε «σκληρή προσπάθεια» και «εκατοντάδες ώρες εργασίας την εβδομάδα από όλους».

«Δεν υπήρχε άλλος τρόπος να το κάνουμε αυτό», τόνισε.