Η YooJung Ahn δεν είναι μια σχεδιάστρια αυτοκινήτων.

Μέχρι να γίνει μέλος στο πρότζεκτ της Google για τα αυτο-οδηγούμενα οχήματα το 2012, η Ahn σχεδίαζε απλές, μικρές, καταναλωτικές συσκευές.

Ήταν αυτή η έλλειψη της παραδοσιακής εμπειρίας της αυτοκινητοβιομηχανίας που η Ahn λέει ότι έδωσε σε εκείνη και την μικρή ομάδα, της οποίας είχε ηγηθεί το 2013, την ελευθερία να δημιουργήσει την moonshot της Google που είναι πλέον προ των θυρών: ένα αυτο-οδηγούμενο αυτοκίνητο χωρίς τιμόνι ή πετάλια που μπορεί να μεταφέρει ένα πρόσωπο από το σημείο Α στο Β με το πάτημα ενός κουμπιού.

Σε εκείνες τις πρώτες συνεδρίες «καταιγισμού ιδεών», η ομάδα ανέφερε κάποιες «άγριες» ιδέες, όπως το σχεδιασμό ενός «καναπέ με τροχούς». Αλλά αυτό που συνέβαλε στο πρωτότυπο, επαναστατικό σχήμα του είναι η μη-αγριάδα του. Κοιτάζοντας τον απλοϊκό αλλά πρωτότυπο σχεδιασμό, είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς ότι το αυτοκίνητο αυτό είναι φορτωμένο με αισθητήρες και λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης που του επιτρέπει να διανύσει χιλιάδες μίλια πολύπλοκων αστικών δρόμων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

ghfhfghfh

Ήταν η ενσωμάτωση της τεχνολογίας και της καινοτομίας που βοήθησαν το αυτο-οδηγούμενο πρωτότυπο αυτοκίνητο της Google και την ίδια την Ahn να κερδίσει το βραβείο Red Dot Design, ένα διεθνές βραβείο σχεδιασμού προϊόντων.

Σήμερα, η Ahn έχει αναλάβει ένα άλλο έργο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Χ, το ερευνητικό εργαστήριο της Google. Αυτό είναι ο κορυφαίος βιομηχανικός σχεδιασμός για τα αυτο-οδηγούμενα minivans Chrysler Pacifica.

oyioioioio