Μιλώντας στο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, υπογράμμισε ότι στόχος είναι η ενίσχυση του θεσμού και η διεύρυνση της συμμετοχής εργαζομένων και επιχειρήσεων - Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Ευκαιρία τα επαγγελματικά ταμεία ασφάλισης
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ