Η Audi ξεκίνησε την παραγωγή κινητήρων στο Gyor το 1994, προτού προσθέσει και την παραγωγή ηλεκτροκινητήρων το 2018.

Τώρα η premium μάρκα ακολουθεί τους κύριους ανταγωνιστές της στην όσο το δυνατό μεγαλύτερη in-house παραγωγή ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται σε στάδιο ταχείας μετάβασης στον εξηλεκτρισμό και αρχίζουν να  εγκαταλείπουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η είδηση που έδωσε ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών ήρθε λίγες μόνο ημέρες μετά την ανακοίνωση μιας ακόμα premium γερμανικής μάρκας, της BMW, ότι σχεδιάζει να επενδύσει ένα δισεκατομμύριο ευρώ στο εργοστάσιό της στο Steyr της Αυστρίας έως το 2030 προκειμένου να παράγει ηλεκτρικούς κινητήρες νέας γενιάς, οι οποίοι αναμένεται να παρουσιαστούν από την βαυαρική φίρμα το 2025.

Να σημειώσουμε ότι η BMW κατασκευάζει ήδη ηλεκτρικά μοτέρ στο εργοστάσιό της στο Dingolfing της Γερμανίας.

Η προσθήκη γραμμής παραγωγής ηλεκτρικών κινητήρων στο εργοστάσιο της Audi στην Ουγγαρία υπολογίζεται ότι θα συνεισφέρει με 500 επιπλέον θέσεις εργασίας

Σήμερα υπολογίζεται ότι μόλις το 35% των ηλεκτρικών κινητήρων κατασκευάζεται από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ωστόσο το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 60% έως το 2030, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνονται και οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες επιδιώκουν αφενός να διατηρήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας και αφετέρου  να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στην αλυσίδα εφοδιασμού για την κατασκευή των EV.

Ο όμιλος Renault κατασκευάζει τα δικά του ηλεκτρικά μοτέρ στο εργοστάσιο κινητήρων του στο Cleon της Γαλλίας, ενώ η Mercedes-Benz δηλώνει ότι η in-house κατασκευή των ηλεκτρικών μοτέρ αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής της.

Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν διακαώς να παράγουν in-house τόσο τα ηλεκτρικά μοτέρ όσο και τις μπαταρίες των νέων EV

Στις εταιρείες που σχεδιάζουν να προχωρήσουν άμεσα στην εσωτερική παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων συγκαταλέγονται επίσης η Volkswagen, η οποία φιλοδοξεί να κατασκευάζει έως και 1,4 εκατομμύρια κινητήρες για την πλατφόρμα της MEB ετησίως ξεκινώντας το 2023, και η Stellantis, η οποία συνεργάστηκε με την ιαπωνική κατασκευάστρια κινητήρων Nidec για να ξεκινήσει την παραγωγή που έχει προγραμματιστεί για το τέλος του τρέχοντος έτους.

Τέλος η Volvo, η οποία επί του παρόντος αγοράζει τους κινητήρες για τα ηλεκτρικά της μοντέλα από προμηθευτές, ανακοίνωσε ότι δέσμευσε 83 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή κινητήρων σε ένα από τα δικά της εργοστάσια στο Skovde της Σουηδίας, οι οποίοι θα τοποθετούνται στην επόμενη γενιά των EV της.

Διαβάστε επίσης:

INTRAKAT: Ράλι για τη μετοχή – Τα σενάρια για Μπάκο, Καϋμενάκη και οι απαντήσεις  

Power Pass: Σε ποιους ακυρώνεται η αίτηση – Διευκρινίσεις από το υπουργείο

Φυσικό αέριο: Παίρνει ξανά φωτιά η τιμή του – Νέο ράλι στα 135 ευρώ