Η μονάδα λογισμικού Cariad του ομίλου Volkswagen συμφώνησε να μειώσει κατά 20% το εσωτερικό κόστος ανάπτυξης ετησίως έως το 2028, καθώς προσπαθεί να αποφύγει τις αναγκαστικές απολύσεις.

Εάν δεν επιτευχθεί ο στόχος του 20%, η θυγατρική θα προσφέρει εθελούσιες εξόδους, σύμφωνα με συμφωνία που επιτεύχθηκε την Πέμπτη μεταξύ της διοίκησης και των εκπροσώπων των εργαζομένων. Πάντως σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την πιθανές προσφορές εθελουσίων εξόδων.

Οι εσωτερικές έριδες και η υπερφόρτωση του έργου της Cariad οδήγησαν σε καθυστερήσεις σε βασικά ηλεκτρικά μοντέλα των Audi και Porsche, προκαλώντας σημαντικά προβλήματα στον όμιλο Volkswagen να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως η Tesla και η κινεζική BYD. Ο CEO του ομίλου VW, Oliver Blume έχει καταστήσει την αναδιάρθρωση της Cariad βασικό πυλώνα των προσπαθειών του για τη συνολική αναμόρφωση του VW Group.

Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της Cariad, ο πρώην διευθυντής της Google και της Tesla, Sanjay Lal, θα αναλάβει τον ρόλο του επικεφαλής λογισμικού στο διοικητικό συμβούλιο της Cariad από τον Ιανουάριο.

Ο Lal εντάχθηκε στη VW τον περασμένο Νοέμβριο, προερχόμενος από τη Rivian Automotive. Προηγουμένως είχε εργαστεί ως διευθυντής μηχανικής στην Tesla πριν ενταχθεί στο project Android Automotive της Google. Η Cariad κατέχει μερίδια σε περίπου 40 εταιρείες και απασχολεί περίπου 6.500 άτομα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων στην Ευρώπη.

Οι φήμες για περικοπές θέσεων εργασίας έχουν διασπαρεί στην Cariad από την ημέρα που ο Blume διόρισε τον επικεφαλής παραγωγής της Bentley, Peter Bosch, ως διευθύνοντα σύμβουλο της μονάδας τον Μάιο, αντικαθιστώντας τον Dirk Hiligenberg και αργότερα επεσήμανε ότι χρειάζονται «σημαντικές αλλαγές» στη στρατηγική λογισμικού της VW.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδίαζε να περικόψει 2.000 θέσεις εργασίας στην Cariad ως μέρος μιας αναδιάρθρωσης που θα ξεκινήσει το 2024. Ο Blume δήλωσε τον Ιούνιο ότι η Cariad θα επιταχύνει την ανάπτυξη του premium λογισμικού της. Η τεχνολογία, που ονομάζεται 1.2, θα υποστηρίξει την ηλεκτρική Macan της Porsche και το Q6 e-tron της Audi που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2024.

Η συμφωνία της Πέμπτης προβλέπει ότι η Cariad θα αναλάβει ηγετικό ρόλο στην διαχείριση λογισμικού και τις συνεργασίες εκτός από το χαρτοφυλάκιο ανάπτυξης λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης των χαρακτηριστικών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη εντός του αυτοκινήτου.

Διαβάστε ακόμη

ΒΟΑΚ: Άνοιξαν οι τεχνικές προσφορές για το mega-έργο των 2 δισ. ευρώ

Ερυθρά Θάλασσα: 6 απαντήσεις για τους κινδύνους σε αγορές πετρελαίου, φυσικού αερίου και δεξαμενόπλοιων

Τέλη κυκλοφορίας 2024: Ανακοινώθηκε και επίσημα η παράταση για την πληρωμή

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ