Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται σε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να αναπτύξει μια πλήρως λειτουργική έκδοση, δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai Motor Europe, Andreas-Christoph Hofmann.

Η ανακοίνωση εκ μέρους της Hyundai έρχεται σε μια χρονική στιγμή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη αρχίζουν να σκέφτονται ή να εξελίσσουν ήδη προσιτά μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς η Ευρωπαϊκή Ενωση ανακοίνωσε την απαγόρευση αυτοκινήτων με θρμικούς κινητήρες μετά το 2035, ενώ ήδη οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο όμιλος Volkswagen εργάζεται πάνω στη δημιουργία μιας νέας «οικογένειας» μικρών ηλεκτρικών οχημάτων για τις μάρκες VW, Škoda και CUPRA, με στόχο η αρχική τιμή τους να μην ξεπερνά τα 20.000 ευρώ, κάτι που με βάση τις παρούσες συνθήκες αποτελεί μια πρόκληση.

Ο Hofmann υπογράμμισε ότι και το μικρό EV της Hyundai θα έχει παραπλήσια τιμή.

«Όλοι στον κλάδο γνωρίζουν ότι ο στόχος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας είναι τα 20.000 ευρώ», δήλωσε o Hofmann στο συνέδριο της Automotive News Europe στην Πράγα. Δήλωσε μάλιστα ότι ο λόγος που αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει ακόμα στραφεί προς τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η δυσκολία να πουληθούν επικερδώς λόγω της χαμηλής τους τιμής, καθώς και τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζει η ηλεκτροκίνηση στα μικρά οχήματα.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq 6 που παρουσιάστηκε επίσημα πριν από λίγες ημέρες θα αρχίσει να πωλέιται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2023 και θα είναι το πρώτο από τα 11 συνολικά ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιάσει η Hyundai μέχρι το 2030

Σύμφωνα με τον Hofmann, η Hyundai θα λανσάρει ακόμη 11 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη έως το 2030. Αυτή τη στιγμή η μάρκα πουλάει το Κona Electric και το Ioniq 5, ενώ πριν από λίγες ημέρες αποκάλυψε και το σεντάν Ioniq 6, το οποίο θα φτάσει στην Ευρώπη πριν από το τέλος του έτους, αλλά οι πωλήσεις στις περισσότερες αγορές της ΕΕ θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.

Ο Hofmann είπε ότι το μελλοντικό μεγάλο SUV Ioniq 7 θα παίξει επίσης κάποιον ρόλο στην Ευρώπη, αλλά είναι κυρίως ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για την αγορά των ΗΠΑ όπου τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι και τα πιο δημοφιλή. Να σημειώσουμε ότι η μεγάλη επιτυχία της τρέχουσας εξηλεκτρισμένης γκάμας της, βοηθά τη Hyundai να αυξήσει τις πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Το Hyundai Tucson αναδείχτηκε το πρώτο σε πωλήσεις μεσαίο SUV στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2022

Οι πωλήσεις της Hyundai στις αγορές της ΕΕ, της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκαν κατά 8,2% από έτος σε έτος έως τον Ιούνιο, σε μια συνολική αγορά μειωμένη κατά 14%. Σύμφωνα με στοιχεία της ευρωπαϊκής βιομηχανικής ένωσης ACEA, το μερίδιο αγοράς της κορεάτικης μάρκας στη Γηραιά Ήπειρο αυξήθηκε σε 4,7% από 3,7% πέρσι. Tα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 16% των συνολικών πωλήσεων της Hyundai το πρώτο εξάμηνο.

Διαβάστε επίσης:

Αλλάζω συσκευή: Τι επιταγή παίρνετε με βάση το εισόδημα (πίνακας)

Ελ. Βενιζέλος: Το νέο δάνειο έως 320 εκατ. ευρώ και οι επεκτάσεις στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο

Εξωδικαστικός μηχανισμός: Στους πιστωτές το… μπαλάκι – Ποιοι εμφανίζουν τα υψηλότερα ποσοστά εγκρισιμότητας