Το νέο ηλεκτρικό SUV της Geely, Lynk & CO, που ονομάζεται 02, θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024 στην ευρωπαϊκή αγορά. Το 02 θα πωλείται παράλληλα με το 01, το plug-in υβριδικό SUV της μάρκας, στην Ευρώπη, αλλάζοντας το αρχικό σχέδιο που προέβλεπε ότι το νέο μοντέλο, 02, θα αντικαθιστούσε το 01.

Η Lynk & CO δραστηριοποιείται επί του παρόντος στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και τη Σουηδία. Η μάρκα όμως θα επεκταθεί άμεσα και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Νορβηγίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας. Σε αυτές τις αγορές το 02 θα είναι το μοναδικό μοντέλο της Lynk & CO.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του 01 αυξήθηκαν κατά 13%, στις 21.107, μέχρι τον Οκτώβριο, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce. Το αυτοκίνητο ήταν το έκτο πιο ευπώλητο plug-in υβριδικό στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.

Το 02 θα ξεκινήσει πρώτα στην Ευρώπη και θα ακολουθήσει το λανσάρισμά του και στην Κίνα. Το υπάρχον 02 είναι ένα μεσαίο χάτσμπακ το οποίο πωλείται μόνο στην Κίνα, όπου η Lynk & CO συνολικά διαθέτει οχτώ μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων έξι SUV.

Το νέο 02 θα βασίζεται στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) της Geely που μοιράζεται με το Volvo EX30 και τα smart #01 και #03. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας στην Ευρώπη, Alain Visser: «Είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά.

Το 02 θα προσφέρεται επίσης και με συνδρομή όπου οι χρήστες πληρώνουν ένα σταθερό μηνιαίο αντίτιμο, συμπεριλαμβανομένης της συντήρησης και της ασφάλισης. Η σύμβαση μπορεί να ακυρωθεί με προειδοποίηση ενός μήνα. Η ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη και για το 01, για το οποίο η μηνιαία τιμή είναι 600 ευρώ. Για το 02, η Lynk & CO θα επικεντρωθεί πολύ περισσότερο στην πτυχή κοινής χρήσης για τους πελάτες της.

Οι πελάτες του 01 μπορούν να επινοικιάσουν ή να μοιραστούν το κόστος της συνδρομής του αυτοκινήτου με άλλους για να μειώσουν τη συνδρομή, μέσω μιας εφαρμογής smartphone. Επί του παρόντος, το 16% των πελατών μοιράζονται το αυτοκίνητό τους, κερδίζοντας κατά μέσο όρο 30 ευρώ την ημέρα. «Δεν είναι πρόθεσή μας να βγάλουμε πολλά χρήματα με αυτό. Είναι περισσότερο ένας παράγοντας διαφοροποίησης», δήλωσε ο Visser.

Εφαρμογές όπως το Turo και το Getaround έχουν εμφανιστεί σε όλη την Ευρώπη για να επιτρέψουν στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να νοικιάσουν το όχημά τους, αλλά μέχρι στιγμής η Lynk & CO είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την υπηρεσία στους πελάτες.

Οι πελάτες μπορούν να ορίσουν τη δική τους τιμή και ο Visser δήλωσε ότι η εταιρεία είχε εντοπίσει 60 από αυτούς που κέρδιζαν περισσότερα από την κοινή χρήση του αυτοκινήτου τους από ό,τι πληρώνουν μηνιαίως.

Διαβάστε ακόμη

Η παγκόσμια ναυτιλία προετοιμάζεται για πολύμηνο «μπλόκο» στην Ερυθρά Θάλασσα (γράφημα)

Η MYTILINEOS γίνεται ο μεγαλύτερος παραγωγός βωξίτη στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Ρομάν Αμπράμοβιτς: Έχασε την προσφυγή κατά των κυρώσεων της ΕΕ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ