Σύμφωνα με την κατάθεση των στοιχείων που η Xiaomi υπέβαλε στο υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας την Τετάρτη, το πολυαναμενόμενο EV θα φέρει την επωνυμία Beijing Xiaomi SU7 και θα κατασκευάζεται από την κρατική αυτοκινητοβιομηχανία Beijing Automotive Group.

Το αυτοκίνητο διαθέτει κομψό εξωτερικό και την επιλογή εγκατάστασης τεχνολογίας lidar στο πάνω μέρος του παρμπρίζ του για προηγμένη αυτόνομη οδήγηση. Έχει τελική ταχύτητα 265 km/h και ζυγίζει 2,66 τόνους. Το Beijing Xiaomi SU7 τροφοδοτείται από μπαταρίες της Contemporary Amperex Technology Co. και της BYD, ανάλογα με το αν έχει διαμόρφωση μονού ή διπλού κινητήρα.

Όλες οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες υποχρεούνται να υποβάλλουν τα νέα μοντέλα τους στο αρμόδιο υπουργείο και τα προϊόντα που έχουν λάβει προκαταρκτική έγκριση δημοσιεύονται κάθε μήνα σε έναν κατάλογο που είναι ανοιχτός στο κοινό για μία εβδομάδα προκειμένου να γίνεται υποβολή σχολίων.

Η δημοσίευση των πληροφοριών δεν αντιστοιχεί απαραίτητα στο χρονοδιάγραμμα παραγωγής. Η Xiaomi έχει δηλώσει ότι το EV της θα κυκλοφορήσει επίσημα το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους.
Η Xiaomi δεν είναι η πρώτη κινεζική εταιρεία τεχνολογίας που μπαίνει στην κούρσα της κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς και ο όμιλος Huawei Technologies δίνει επίσης έμφαση στην προώθηση ηλεκτρικών οχημάτων.

Το EV με την επωνυμία Xiaomi είναι ένας κρίσιμος κρίκος στο σχέδιο της εταιρείας να δημιουργήσει «ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα τεχνολογίας» για τους πελάτες της. Έχει ήδη ανανεώσει το λειτουργικό σύστημα για smartphones και άλλες οικιακές συσκευές για να συμπεριλάβει ηλεκτρικά οχήματα στο μέλλον, ώστε οι χρήστες να μπορούν να ελέγχουν όλους τους τύπους προϊόντων Xiaomi σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα.

Η Xiaomi ωστόσο εισέρχεται στον «πολυσύχναστο» και όλο και πιο ανταγωνιστικό τομέα κατασκευής αυτοκινήτων στην Κίνα. Ο ηγέτης της αγοράς BYD κυκλοφορεί μια σειρά από νέα μοντέλα, ακολουθούμενος και μικρότερους κατασκευαστές, όπως η Li Auto, η Geely Automobile Holdings και η πολυτελής μάρκα Zeekr.

Ο όμιλος Volkswagen και η Xpeng σχεδιάζουν τουλάχιστον δύο νέα μοντέλα με το σήμα της VW για την Κίνα, με το πρώτο να αναμένεται να φτάσει το 2026, ενώ η Stellantis έχει συνάψει συμφωνία με την Zhejiang Leapmotor Technology.

Η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο έχει επίσης εμπλακεί σε έναν άγριο πόλεμο τιμών φέτος, αφού η Tesla μείωσε τις τιμές σε όλη την γκάμα της, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές της να ακολουθήσουν το παράδειγμά της.