Μη κινεζικές μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως η Tesla και η BMW, θα μπορούσαν να εξεταστούν ως μέρος μιας συνεχιζόμενης έρευνας επιδοτήσεων για την Κίνα που ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Ένωση νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

«Σε αυτό το στάδιο, το εύρος της έρευνας δεν έχει ακόμη αποφασιστεί. Επομένως, πραγματοποιούμε τις προκαταρκτικές διαβουλεύσεις με τις κινεζικές αρχές. Αυτό που έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής από την πλευρά της Επιτροπής είναι ότι, αυστηρά μιλώντας, δεν καλύπτει μόνο ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής μάρκας», τόνισε στο CNBC, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόβσκις.

Η ΕΕ ξεκίνησε έρευνα για επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα σε κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού συγκέντρωσε στοιχεία για σημαντικές στρεβλώσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου τα οχήματα που παράγονται στο μπλοκ αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό λόγω των φθηνότερων προϊόντων που κατασκευάζονται στην ασιατική χώρα.

Η έρευνα της ΕΕ μπορεί να διαρκέσει έως και 13 μήνες.

Οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι πιστεύουν ότι το μερίδιο των κινεζικών αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη αυξήθηκε στο 8% φέτος και θα μπορούσε να φτάσει το 15% έως το 2025.

Διαβάστε ακόμη

Σε επαγρύπνηση η ΕΚΤ – Όλα τα σενάρια για τα επιτόκια στην Ευρωζώνη

Ο CEO της Levi’s Strauss εξομολογείται: Ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη του

«Έρχονται» καπνιστά ουίσκι από τη Chivas – Nέα επένδυση στη Σκωτία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ