Πιο συγκεκριμένα ο επικεφαλής του ομίλου Volkswagen εντοπίζει ότι η Audi «υστερεί έναντι του ανταγωνισμού» ιδιαίτερα όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα. «Δεν υπερασπιστήκαμε την προοδευτική φυσιογνωμία της μάρκας έναντι των βασικών της ανταγωνιστών. Αντιμετωπίσαμε επίσης σοβαρά προβλήματα λογισμικού που καθυστέρησαν το σχέδιο κυκλοφορίας συναρπαστικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων».

Ο Blume δήλωσε ότι η τρέχουσα γκάμα μοντέλων της Audi όχι μόνο υστερεί έναντι του ανταγωνισμού, αλλά -ακόμη πιο ανησυχητικό- υστερεί σε σχέση με τις δικές της δυνατότητες. Ως απόδειξη αυτού, ο Blume ανέφερε την φτωχή απόδοση της μάρκας στην Κίνα.

«Το αποτύπωμα του ομίλου εξαρτάται επί του παρόντος σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα και η σειρά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων δεν είναι ανταγωνιστική σε σύγκριση με αυτήν την αγορά», δήλωσε ο Blume. Η Audi παρέδωσε 136.416 οχήματα στην Κίνα τους πρώτους τρεις μήνες, μειωμένα κατά 16% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία της μάρκας.

Η αγορά της Κίνας είναι εξαιρετικής σημασίας για την Audi και ο Blume θέλει επειγόντως ανταγωνιστικά EV προκειμένου να διεκδικήσει ένα καλό μερίδιο αγοράς εκεί

Όπως υπογράμμισε ο Blume, αναζωογόνηση της Audi θα επικεντρωθεί στην ταχύτερη ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τόνισε επίσης ότι τα σπορ μοντέλα της μάρκας θα προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες σε αυτόν τον τομέα.

«Το αναπτυσσόμενο τμήμα RS είναι μια εξαιρετικά ελκυστική επιχείρηση, τόσο από τη σκοπιά του πελάτη όσο και από οικονομική άποψη», δήλωσε. «Ως εκ τούτου, σχεδιάζουμε ήδη μια σειρά EV υψηλών επιδόσεων». Ο Blume δηλώνει αισιόδοξος ότι η Audi έχει «τεράστιες δυνατότητες» με τα επερχόμενα λανσαρίσματα νέων μοντέλων, αρχής γενομένης από το επόμενο έτος.

Το 2024, η Audi θα λανσάρει το Q6 e-tron, το πρώτο όχημα της μάρκας στην αρχιτεκτονική PPE (premium platform electric) του Volkswagen Group. Η πλατφόρμα PPE θα επιτρέψει ταχύτερους χρόνους φόρτισης -κατά μέσο όρο μόλις 21 λεπτά από το 10% στο 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας. Θα προσφέρει επίσης χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης από το σύστημα SuperVision της Mobileye.

Το επερχόμενο Q6 e-tron θα είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου VW που θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα PPE

Στόχος της Audi είναι να ανεβάσει το περιθώριο κέρδους ανά αυτοκίνητο στο 13% μέχρι το 2030, από 11% που τους πρώτους τρεις μήνες του έτους για ολόκληρο το Audi Group. «Η Audi έχει ισχυρές οικονομικές φιλοδοξίες», δήλωσε ο Blume, προσθέτοντας ότι η μάρκα θέλει να επικεντρωθεί σε αυτό που την κάνει διαφορετική, παραμένοντας πιστή στη σχεδιαστική της γλώσσα και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας, παρέχοντας παράλληλα «την καλύτερη εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη».

Διαβάστε ακόμη: 

Κατερίνα Κατώπη: Η γυναίκα πίσω από την αερογραμμή που ενώνει τα νησιά της Ελλάδας (pics + vid) 

«Σαρώνουν« τα Αirbnb – Μία από τις καλύτερες χρονιές θα είναι το 2023 (πίνακες)

Τι σημαίνει η επιστροφή για τη ρήτρα αναπροσαρμογής στα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ