Η έναρξη του 2022 βρίσκει την Hyundai να κατακτά την καρδιά του ελληνικού κοινού, το οποίο εκδηλώνει τα περισσότερα θετικά συναισθήματα για την αυτοκινητοβιομηχανία στο διαδίκτυο, σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες.

Η έρευνα του Compare the Market

Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.

Η έρευνα του News Relate

Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών News Relate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream μάρκες, καθώς συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.

Διαβάστε ακόμα:

JP Morgan: Έξοδος στις αγορές ομολόγων με 5ετές ή 7ετές ομόλογο την επόμενη εβδομάδα

Société Générale: Μυτιληναίος, ΕΤΕ, ΕΛΠΕ, Jumbo στο «κάδρο» της αναδιάρθρωσης του MSCI

Άνοιξε η πλατφόρμα για την επιδότηση καυσίμων – Πώς θα δοθεί ανάλογα με το ΑΦΜ σας (Upd)