Ενώ οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν τα νέα τους αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, το μοντέλο 911 της Porsche θα συνεχίσει να «βρυχάται» με κινητήρα εσωτερικής καύσης προς το παρόν. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία της Στουτγάρδης έχει κυκλοφορήσει μονάχα ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, κρατώντας σαφώς απόσταση από το πνεύμα της εποχής.

Παρά το γεγονός αυτό -ή ενδεχομένως εξαιτίας αυτού- 75 χρόνια μετά το πρώτο σπορ αυτοκίνητό της, η Porsche είναι πιο επιτυχημένη από ποτέ. Όταν όμως η ηλεκτροκίνηση επικρατήσει, θα συνεχιστεί η επιτυχία;

Η αρχή της επιτυχίας

35 ίπποι, βάρος λιγότερο από 600 κιλά και τελική ταχύτητα 135 χιλιομέτρων/ώρα: Αυτό που σήμερα δεν ακούγεται σαν σπορ αυτοκίνητο αποτέλεσε μια μικρή τεχνολογική επανάσταση το 1948. Με τα στρογγυλά φώτα και το κομψό σχήμα της, η Porsche 356 θυμίζει σε πολλά σημεία τους διαδόχους της. Σαν σήμερα, στις 8 Ιουνίου 1948, γεννήθηκε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο Porsche στο Γκμιντ της Αυστρίας.

Από τότε η εταιρεία πέτυχε πολλά, δημιουργώντας το 1963 την 911 και γνωρίζοντας αγωνιστικές επιτυχίες και μία μεγάλη ανάπτυξη. Παρά την παρακμή της δεκαετίας του 1990 και τη χαμένη ευκαιρία εξαγοράς της Volkswagen, η Porsche πέτυχε και σε άλλους τομείς, όπως στην κατηγορία των SUV, με το μοντέλο Cayenne να κάνει ρεκόρ πωλήσεων.

Στη διάρκεια των δεκαετιών, το χαρακτηριστικό λογότυπο με το άλογο χρησιμοποιείται από το 1952. Και, παρ’ όλο που η εταιρεία παρουσίασε στις αρχές Ιουνίου μία εκμοντερνισμένη εκδοχή του, οι αναφορές στη Στουτγάρδη, το χρυσό φόντο και οι μαύρες και κόκκινες γραμμές παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό αναλλοίωτα.

Διαβάστε τη συνέχεια στην DW