Η ανάγκη για το λανσάρισμα φθηνών και προσιτών αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πλέον μια από τις προτεραιότητες των αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς διαπιστώνουν ότι μειώνεται ο ρυθμός πώλησης των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων που διαθέτουν τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω των υψηλών τιμών πώλησης.

Ο Όμιλος Renault, ανακοίνωσε ότι η θυγατρική μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων Ampere, την οποία σχεδιάζει να παρουσιάσει στην αγορά το επόμενο έτος, έχει στόχο να εμφανίσει έσοδα 10 δισ. ευρώ το 2025 και το 2031 να υπερδιπλασιάσει τα κέρδη της φθάνοντας στα 25 δισ. ευρώ.

Η Ampere σχεδιάζει να λανσάρει εως το 2031, μια γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία θα απαρτίζεται από επτά ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός αυτοκινήτου πόλης το οποίο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Όμιλου Renault, θα έχει τελική τιμή πώλησης κάτω από τα 20.000 ευρώ. Επίσης, ανακοινώθηκε και η ονομασία που επιλέχθηκε από την αρμόδια ομάδα τους γαλλικού Ομίλου. Το φθηνό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων της Ampere, ονομάζεται Legend.

Το Legend θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη, ανακοίνωσε η Renault και «θα προσφέρει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία του με μόνο 10 κιλοβατώρες ανά 100 χλμ.». Η Renault δεν διευκρίνισε την τοποθεσία παραγωγής του αυτοκινήτου, αλλά πηγές ανέφεραν ότι θα παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στη Σλοβενία ​​από το 2026, όπου κατασκευάζεται το μίνι αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης Twingo, αναφερει το Reuters.

Η γκάμα της Ampere θα περιλαμβάνει επίσης το Megane E-Tech, που κυκλοφόρησε πέρσι, το Scenic E-Tech, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου έτους, το επερχόμενο Renault 5 που θα παρουσιαστεί στις αρχές του επόμενου έτους και το Renault 4 που θα κυκλοφορήσει το 2025. Θα υπάρξουν επίσης δύο επιπλέον οχήματα, ανέφερε η Renault.

Ο CFO της Renault Τιερί Πιετόν, δήλωσε ότι η Renault στχεύει να πουλήσει τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της στην ίδια τιμή με εκείνη που έχουν τα μοντέλα που φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης νωρίτερα από τους ανταγωνιστές της. Επισης, τόνισε ότι τα μικρότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα φτάσουν σε αυτή την ισοτιμία τιμής τα επόμενα δύο χρόνια και τα μεγαλύτερα μοντέλα έως το 2027 έως 2028.

Διαβάστε ακόμη

Εθνική Τράπεζα: Πώς οι προσφορές ξεπέρασαν τα €6,2 δισ. – Το προφίλ των επενδυτών και τα επόμενα βήματα

ΕΔΕΥΕΠ: Δύο άδειες για πιλοτικά υπεράκτια αιολικά σε Τέρνα και Κοπελούζο

Performance: Πούλησε το δεξαμενόπλοιο «P. Kikuma» έναντι $39,3 εκατ.

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ