Η στρατηγική της Κομισιόν για κατάργηση των αυτοκινήτων diesel και βενζίνης μέχρι το 2035, συνιστά μια πολιτική απόφαση που ενέχει μεγάλα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ρίσκα, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Stellantis, Carlos Tavares.

Η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, που προέκυψε από τη συγχώνευση των Fiat Chrysler και PSA, συμπλήρωσε ένα έτος ζωής και ήδη υλοποιεί το πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας της.

Η ανάγκη, ωστόσο, μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, σύμφωνα με τον Tavares δεν αποτελεί μια πρωτοβουλία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά μια επιταγή της πολιτικής ηγεσίας.

«Είναι ξεκάθαρο πως η ηλεκτροκίνηση είναι μια τεχνολογία που έχει επιλεχθεί από τους πολιτικούς και όχι από τη βιομηχανία», ανέφερε σε συνεντεύξεις του στη γαλλική Les Echos, τη γερμανική Handelsblatt, την ιταλική Corriere della Sera και την ισπανική El Mundo.

Το αφεντικό της Stellantis φαίνεται πως συμμερίζεται την ανησυχία πολλών εργαζόμενων, σχετικά με την ανεργία που ενδέχεται να επιφέρει η ηλεκτρική κινητικότητα, δεδομένου ότι η παραγωγή ηλεκτρικών είναι λιγότερη απαιτητική από αυτή των συμβατικών οχημάτων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto