Ο όμιλος VW, μάλιστα, ο οποίος απαρτίζεται, εκτός από την Volkswagen, από τις Škoda, Audi, Porsche, Bentley και Lamborghini, προετοιμάζεται για πιθανή επιδείνωση της τρέχουσας έλλειψης τσιπ που θα μπορούσε να διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του 2023, όπως έγραψε το Manager Magazin.

Σύμφωνα με το χειρότερο σενάριο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να πουλήσει περίπου οκτώ εκατομμύρια αυτοκίνητα το επόμενο έτος. Σε περίπτωση που το συγκεκριμένο σενάριο επικρατήσει οι εταιρείες που θα πληγούν περισσότερο θα είναι η VW και η Škoda, είπαν πηγές της διοίκησης στο περιοδικό.

Ακόμη όμως και αν η κατάσταση βελτιωθεί, οι πωλήσεις του VW Group το 2022 πιθανότατα θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται κάτω από αυτές του 2021, πρόσθεσε η έκθεση.

Μολονότι οι παραδόσεις του ομίλου VW αυξήθηκαν κατά 6,9%, σε λίγο κάτω από τα επτά εκατομμύρια οχήματα τους πρώτους εννέα μήνες, όπως ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε δήλωσή της στις 28 Οκτωβρίου, το σύνολο των πωλήσεων του 2021 μάλλον θα κλείσει χαμηλότερα από πέρυσι, όταν η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε σε διακοπές παραγωγής και προσωρινό κλείσιμο εκθεσιακών χώρων κατά τη διάρκεια των lockdown.

Να σημειώσουμε ότι το 2020 οι πωλήσεις του ομίλου VW μειώθηκαν κατά 16% σε σχέση με το 2019, στα 9,2 εκατομμύρια οχήματα. Η πρόεδρος των συνδικάτων εργαζομένων του ομίλου Volkswagen, Daniela Cavallo, δεν μασάει τα λόγια της: «Θα εξακολουθούν να υπάρχουν ελλείψεις όλο το επόμενο έτος. Και τα πράγματα δεν θα βελτιωθούν ξαφνικά ούτε το 2023. Εχουμε ακόμη τα χειρότερα μπροστά μας».

Διαβάστε ακόμα: 

Κώστας Μάλλιος – Applied Materials: «Στόχος μας η Ελλάδα να γίνει ένα παγκόσμιο hub» (pics)