Οι μεγάλες πιέσεις που ασκούνται στις μετοχές των εταιρειών μίντια και διαφήμισης επηρεάζουν τους ευρωπαϊκούς δείκτες που προσπαθούν να ισορροπήσουν στα χθεσινά επίπεδα παρά τα εντυπωσιακά στοιχεία που δείχνουν ότι είναι σε εξέλιξη μία νέα «άνθιση» της οικονομίας της Ευρωζώνης και το γεγονός ότι ο Μάριο Ντράγκι εξακολουθεί να τηρεί φιλική φρασεολογία σε ο,τι αφορά την χαλαρή νομισματική πολιτική που ασκεί η ΕΚΤ. Και όλα αυτά μία ημέρα πριν ξεκινήσει στο Τζάκσον Χολ, στο Ουαϊόμινγκ η ετήσια συνάντηση των κεντρικών τραπεζιτών που διοργανώνει η Fed.

Ο πανευρωπαϊκός δείκτης Euro Stoxx 600 υποχωρεί 0,3% και ο δείκτης των blue chips της Ευρωζώνης Stoxx 50 0,2%.

Ο DAX στη Φρανκφούρτη υποχωρεί 0,1%, ο CAC 40 στο Παρίσι και ο FTSE 100 στο Λονδίνο έχουν οριακές μεταβολές. Την ίδια ώρα ο IBEX 35 στη Μαδρίτη υποχωρεί 0,2% και ο FTSE MIB στο Μιλάνο 0,1%.

«Τις τελευταίες δύο εβδομάδες όλοι απλά περιμένουν. Δεν έχει υπάρξει μία σαφής ένδειξη τάσης και οι επενδυτές δεν μπορούν να αποφασίσουν τι θα κάνουν», σχολιάζει ο Graham Secker, επικεφαλής στρατηγικός αναλυτής για τις ευρωπαϊκές μετοχές στην Morgan Stanley.

Η μετοχή της WPP, του διαφημιστικού κολοσσού, υποχωρούσε ως 10% μετά την αποτυχία επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί για τις πωλήσεις στο α’ εξάμηνο. Ο όμιλος παράλληλα προχώρησε στην υποβάθμιση των εκτιμήσεων του για τις πωλήσεις στο σύνολο της χρονιάς λόγω της αδύναμης ζήτησης.