Εκδήλωση για το ντεμπούτο του ομολόγου της CPLP Shipping Holdings που εκδόθηκε με εγγυήτρια την Capital Product Partners (CPLP), συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης στο Χρηματιστήριο Αθηνών  κήρυξε το στέλεχος της CPLP Shipping Holdings και CEO της Capital Product Partners, Γεράσιμος Καλογηράτος και ο πρόεδρος του Χ.Α., Σωκράτης Λαζαρίδης.

«Είναι τύχη που βρέθηκαν δύο εταιρείες του επιπέδου της Capital και της Cosrtamare να εκδώσουν τα πρώτα ναυτιλιακά ομόλογα στην ελληνική χρηματιστηριακή αγορά. Εκδώσαμε το ομόλογο αφού εξασφαλίσαμε ότι είναι safe. Από εδώ και πέρα χρειάζεται προσοχή» δήλωσε στο newmoney ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

«Εμείς έχουμε παράδοση στις χρηματαγορές. Γυρίσαμε από την Νέα Υόρκη. Έχουμε πληρώσει πιάνω από 800 εκατ. δολάρια στους επενδυτές μας . Έχουμε αντιμετωπίσει με επιτυχία πολύ μεγάλες κρίσεις, πάντα με σεβασμό στον επενδυτή. Έχουμε αντιμετωπίσει δύσκολες συνθήκες και βγήκαμε νικητές. Στην Ελλάδα κάτι σωστό συμβαίνει και οι ξένοι έρχονται και επενδύουν. Υπάρχει κλίμα εμπιστοσύνης. Πρέπει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς να είναι ιδιαίτερα προσεκτική. Πρέπει οι επενδυτές να δημιουργούν κλίμα εμπιστοσύνης, να προστατευθούν οι επενδυτές. Ηταν μεγάλη τύχη που ξεκινήσαμε και εμείς και η Costamare. Να συνεχίσει το ελληνικό Χρηματιστήριο να προσελκύει καλές εταιρείες με καλή φήμη, αυτό είναι καλό για τον τόπο μας» σημείωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. 

Παράλληλα πρόσθεσε: «Οι πράσινες επενδύσεις είναι το μέλλον. Βλέπουμε τις πυρκαγιές το καλοκαίρι τις κλιματικές συνθήκες πρέπει να το κάνουμε όλοι μας, το μέλλον των παιδιών μας. Εμείς θα συνεχίσουμε να το πράττουμε. Η ναυτιλία αν προσθέσεις τα αγαθά που κινούνται σε καθημερινή βάση για το περιβάλλον είναι μια πολύ καθαρή μεταφορά αν την συγκρίνεις με άλλα μέσα. Ο κόσμος αν δει τα νούμερα θα μπορέσει να καταλάβει την αλήθεια».

«Είναι τιμή μας να εισάγουμε το ομόλογο της CPLP στο Χ.Α.», ανέφερε ο πρόεδρος του Χ.Α., Σωκράτης Λαζαρίδης, κατά την έναρξη πανηγυρικής συνεδρίασης. Μάλιστα ο ίδιος πρόσθεσε ότι «είναι μεγάλη χαρά να έχουμε στο Χρηματιστήριο Αθηνών μια από τις σημαντικότερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο».

«Θα ήθελα  να ευχαριστήσω όλους όσοι συμμετείχαν στην έναρξη αυτή. Αποδεικνύουμε κάθε μέρα ότι η ελληνική είναι μια πολύ σημαντική Κεφαλαιαγορά» δήλωσε ο  CEO της Capital, Τζέρι Καλογηράτος. 

«Σημαντική κίνηση για τις εταιρείες που είναι σε άλλες αγορές να εμπιστεύονται την ελληνική αγορά. Επόμενος στόχος η στροφή στην πράσινη ενέργεια, στην πράσινη ανάπτυξη, στην πράσινη χρηματοδότηση. Το ομόλογο της Capital είναι ένα ομόλογο από  μια εταιρεία που είναι ήδη γνωστή και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών και έρχεται στην Ελλάδα καλή στιγμή για να έρθουν και άλλες εταιρείες σημείωσε η Πρόεδρος Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, Βασιλική Λαζαράκου.

 

Όπως έχει αναφέρει το newmoney, η ανταπόκριση του επενδυτικού κοινού στην ομολογιακή έκδοση ήταν ευρεία και συμμετείχαν 8.324 επενδυτές, με αποτέλεσμα η Δημόσια Προσφορά να καλυφθεί 5,3 φορές, καθώς προσφέρθηκαν πάνω από 800 εκατ. ευρώ. Απόδοση και επιτόκιο διαμορφώθηκαν στο 2,65%.

Η εταιρεία θα διαθέσει το σύνολο των κεφαλαίων που άντλησε για να εντάξει τρία LNG Carriers στον στόλο της, στο πλαίσιο του στρατηγικού επενδυτικού πλάνου που υλοποιεί, ύψους 1,2 δισ. ευρώ.

Τα τρία υπερσύγχρονα LNG Carriers, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα κινούνται με καύσιμο το φυσικό αέριο το οποίο παράγει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ είναι και αποδοτικότερα ενεργειακά.

Η Capital Product Partners L.P. είναι εταιρεία του Ομίλου της οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος διαθέτει στόλο 108 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 9 πλοίων LNG Carriers, 56 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων και αργού πετρελαίου, 38 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 5 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Διαβάστε ακόμα:

Επιχειρηματικά δάνεια: Διορία 66 ημερών για ρυθμίσεις στις τράπεζες

Αραβική εισβολή στην Premier League – «Πόλεμος του Κόλπου 2» για τα 9,1 δισ. ευρώ των αγγλικών γηπέδων (pics)

Technohull: Ταχύπλοα made in Greece – Πώς μπήκε σε ρότα ανάπτυξης μέσω… Γρηγόρη