Με το… αριστερό ετοιμάζεται να μπει στο 2023 η μετοχή της Tesla, καθώς οι παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων απογοήτευσαν τους επενδυτές, οι οποίοι είδαν τα μεγέθη του δ’ τριμήνου να κινούνται σε χαμηλότερα επίπεδα από τα αναμενόμενα.  

Είναι ενδεικτικό ότι στην προαγορά της Wall Street η μετοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας υποχωρεί κατά 4% και διαμορφώνεται στα 118 δολάρια, πολύ κοντά στο χαμηλότερο σημείο από το 2020 (χαμηλό 2,5 ετών). 

Tesla Set to Drop on First Trading of 2023 | Stock has fallen for five straight months, its longest streak ever

Κι αυτό, μάλιστα, παρά το γεγονός ότι ο τεχνολογικός δείκτης Nasdaq 100 ετοιμάζεται να ανοίξει με άνοδο της τάξης του 0,5%. Στο «πράσινο» δε, βρίσκονται και οι υπόλοιποι μεγάλοι «παίχτες» του κλάδου, όπως οι μετοχές των Apple και Amazon.  

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε τη Δευτέρα η διοίκηση της Tesla, οι παραδόσεις οχημάτων στο δ’ τρίμηνο του 2022 ανήλθαν σε 405.278. Ένας αριθμός αισθητά υποδεέστερος των εκτιμήσεων των αναλυτών (420.760 οχήματα), αλλά και υψηλότερος σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 (308.600 οχήματα).    

Μέσα στον Δεκέμβριο, η μετοχή της εταιρείας κατρακύλησε κατά 37% -5ος συνεχόμενος αρνητικό μήνας- ενώ στο σύνολο του 2022 οι απώλειες εκτοξεύθηκαν στο 70%, σε μία από τις χειρότερες ετήσιες επιδόσεις όλων των εποχών. Η δραματική κάμψη οφείλεται στο ενδεχόμενο μείωσης της ζήτησης, αλλά και στις ανησυχίες για την ορθότητα των διοικητικών αποφάσεων του Έλον Μασκ.  

Παρά την καθίζηση, βέβαια, η Tesla εξακολουθεί να διαθέτει μια γιγαντιαία κεφαλαιοποίηση, η οποία αγγίζει τα 340 δισ. δολάρια, δηλαδή αισθητά υψηλότερη από το άθροισμα της χρηματιστηριακής αξίας των Toyota, General Motors, Stellantis και Ford Motor.   

Διαβάστε επίσης

Οι διερευνητικές τις άγιες ημέρες, η Drag Pasok, τα μυστήρια της ΑΒΑΞ, τα 29 του Σπύρου και το real estate του Σωκράτη

Γιώργος Νίκας: Οι business ενός πλούσιου γόνου που χάνει σε πλειστηριασμό το πατρικό του σπίτι στη Στησιχόρου (pics)

Bitcoin: Άλμα κατά 1.400% ή… βουτιά 70% – Όλες οι προβλέψεις για το 2023 και ο χρησμός του Μαρκ Μόμπιους