Σε προ-πανδημίας επίπεδα επέστρεψε η κεφαλαιοποίηση της Airbus, η οποία έφθασε στα 100 δισ. ευρώ, χάρη στην ανάκαμψη της αεροπορικής βιομηχανίας και το μπαράζ παραγγελιών για νέα αεροσκάφη.

Σήμερα, ενδεικτικά, η μετοχή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο του Παρισιού κινείται στα 127 ευρώ, σημειώνοντας άνοδο κατά 11,5% από τις αρχές του έτους και φθάνοντας τα 100,41 δισ. ευρώ σε όρους χρηματιστηριακής αξίας.  

Ο «κολοσσός» της αεροναυπηγικής, ο οποίος εδρεύει στην Τουλούζ της Γαλλίας, είχε ξαναφθάσει το ορόσημο των 100 δισ. ευρώ, σε όρους κεφαλαιοποίησης, και στις αρχές του 2020.

Έκτοτε, ωστόσο, ακολούθησε μια άνευ προηγουμένου πτώση, καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και τα lockdowns ανάγκασαν τις αεροπορικές εταιρείες να «παρκάρουν» τα αεροσκάφη και να σταματήσουν τις παραγγελίες από την Airbus.

Taking Off | Airbus regains its pre-pandemic market value

Ενώ ο γαλλικός «γίγαντας» προβλέπεται να αυξήσει τις παραδόσεις αεροπλάνων εντός του 2023, οι ελλείψεις εξαρτημάτων και υλικών έχουν οδηγήσει σε μια εν μέρει πτωτική αναθεώρηση των εκτιμήσεων για τον ρυθμό πωλήσεων.

Ως εκ τούτου, για φέτος τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη (ΕBITDA) αναμένεται να διαμορφωθούν σε 6 δισ. ευρώ έναντι 5,6 δισ. ευρώ το 2022.

Διαβάστε ακόμα

Βακάκης: Το …«επιθετικό ελικόπτερο» της Jumbo, το 1 δισ. και το πάρτι που θα τελειώσει απότομα

Τζαννετάκης (Motor Oil): Θα ξεπεράσει τα 830 ΜW το χαρτοφυλάκιο των ΑΠΕ το 2023

Πλειστηριασμοί: Ποια εταιρεία χάνει 4 οικόπεδα – «φιλέτα» στον Διόνυσο (pics)