Οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων online στις ΗΠΑ για την Black Friday, ανέφερε η Adobe Analytics, προσφέροντας ένα θετικό σημάδι για τους λιανοπωλητές που αντιμετωπίζουν χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων για την εορταστική περίοδο.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η ζήτηση για ηλεκτρονικά είδη, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και ηχητικό εξοπλισμό βοήθησε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων της ημέρας κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές επέλεξαν κυρίως την επιλογή buy-now, pay-later, με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες αυτές να αυξηθούν κατά 72% σε σχέση με την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Η άνοδος αυτή σηματοδοτεί ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τις τσέπες των καταναλωτών και οι έμποροι λιανικής έκαναν μεγάλες εκπτώσεις για να απαλλαγούν από τα φουσκωμένα αποθέματα. Φέτος, οι αγορές για τις γιορτές αποτελούν καμπανάκι για την ανθεκτικότητα των Αμερικανών καταναλωτών, καθώς οι αποταμιεύσεις της εποχής της πανδημίας μειώνονται και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα άνω των 20 ετών.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με ξεχωριστή μέτρηση της Salesforce Inc., χάρη στα υποδήματα, τα αθλητικά είδη, την υγεία και την ομορφιά. Τα είδη ένδυσης, το σπίτι και η ομορφιά παρουσίασαν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Διαβάστε ακόμη

Κύμα καταγγελιών για φοροδιαφυγή – «Καρφώνουν» ακόμη και όσα βλέπουν στα social media!

Digital Nomads: Σε ποια θέση με τους δημοφιλείς προορισμούς βρίσκεται η Ελλάδα

Ποιες οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της Black Friday;

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ