Απλώνει «δίχτυα» στο Χονγκ Κονγκ ο οίκος Hermes International, σε μια προσπάθεια να κερδίσει το μερίδιο των καταναλωτών που αγοράζουν ακριβά πολυτελή brands. Την ώρα που στη Δύση αλλά και στην ηπειρωτική Κίνα καταγράφεται πτώση των πωλήσεων στα είδη πολυτελείας, σε αυτή την υπερπλούσια περιφέρεια η αγορά ανθίζει.

Ο γαλλικός γίγαντας πολυτελών ειδών επεκτείνει το κατάστημά του σε ένα από τα πιο πολυτελή εμπορικά κέντρα του Χονγκ Κονγκ, προσθέτοντας στις ενδείξεις ότι οι premium μάρκες ανανεώνουν την εγκαθίδρυσή τους στην πόλη, καθώς η οικονομική επιβράδυνση επιβαρύνει τις προοπτικές της Κίνας.

Το τριώροφο κατάστημα στο Lee Gardens του Causeway Bay βρίσκεται υπό ανακαίνιση και αναμένεται να ανοίξει ξανά γύρω στα μέσα του έτους με πολύ μεγαλύτερη έκταση, σύμφωνα με το Bloomberg. Στο πλαίσιο της επέκτασης, η Hermes έχει καταλάβει ένα γειτονικό κατάστημα σε έναν όροφο, ανέεφεραν πηγές στο πρακτορείο.

Το κατάστημα θα έχει μια διευρυμένη προσφορά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων τσαντών και επίπλων, παρέχοντας στους πελάτες καλύτερη πρόσβαση στο απόθεμα, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς τα προϊόντα της έχουν αναμονή μηνών ή και χρόνων. Η Hermes διαθέτει σήμερα επτά καταστήματα στο Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, συμπεριλαμβανομένης της ναυαρχίδας της στο Central.

Το στοίχημα στο Χονγκ Κονγκ

Το στοίχημα της Hermes στο Χονγκ Κονγκ συμβολίζει μια ευρύτερη αλλαγή που βρίσκεται σε εξέλιξη για ορισμένες από τις μεγαλύτερες μάρκες πολυτελείας στον κόσμο. Αφού διοχέτευσαν επενδύσεις και πόρους στην ηπειρωτική Κίνα για να επωφεληθούν από μια αγοραστική έκρηξη που συνδέθηκε με το Covid, η κατάρρευση της αγοράς ακινήτων και η αυξανόμενη ανεργία των νέων έχουν δει πολλούς καταναλωτές -ιδιαίτερα τη φιλόδοξη μεσαία τάξη και τους μέτρια πλούσιους- να σφίγγουν το ζωνάρι.

Αυτό ανανέωσε τη θέση του Χονγκ Κονγκ, του οποίου η μεγάλη συγκέντρωση υπερπλούσιων κατοίκων θεωρείται ότι μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα την αβεβαιότητα.

Η πολυτέλεια επιστρέφει

Το Χονγκ Κονγκ έχει ήδη αρχίσει να επιστρέφει αθόρυβα, ανακτώντας τον τίτλο του ως ο κορυφαίος καταναλωτής πολυτελείας ανά κάτοικο στον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της Euromonitor International. Είχε χάσει την πρώτη θέση.1 θέση από την Ελβετία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μετά από πολύμηνες κοινωνικές αναταραχές το 2019, και στη συνέχεια τρία χρόνια αυστηρών περιορισμών του Covid, που έπληξαν τις λιανικές πωλήσεις.

Κι άλλες κορυφαίες μάρκες δείχνουν αισιοδοξία για το Χονγκ Κονγκ. Η Chanel νοίκιασε πέρυσι ένα διώροφο κατάστημα στο Causeway Bay για περίπου 3 εκατομμύρια HK$ (384.000 δολάρια) το μήνα, μετακομίζοντας μετά την πτώση των τιμών ενοικίασης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Εν τω μεταξύ, η Louis Vuitton, μέρος του πολυεθνικού ομίλου πολυτελείας LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault, άνοιξε τον Ιανουάριο ένα pop-up κατάστημα ανδρικής ένδυσης και καφέ στην εύπορη γειτονιά Mid-Levels. Η μάρκα φιλοξένησε επίσης την πρώτη της επίδειξη μόδας στην πόλη τον Νοέμβριο. Η επίσης σταθερή φίλη της LVMH, η Dior, πρόκειται να παρουσιάσει την ανδρική pre-fall συλλογή της στο Χονγκ Κονγκ τον Μάρτιο.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Επιστροφή ΕΦΚ για το αγροτικό πετρέλαιο και το 2024 – Πρόσθετη έκπτωση 10% στο αγροτικό ρεύμα (vid)

ΕΕΤ: Μείωση επιτοκιακού περιθωρίου μεταξύ νέων δανείων και νέων προθεσμιακών καταθέσεων

Η Dorian LPG παρήγγειλε τη ναυπήγηση ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ