Μετά την πρόσφατη εισαγωγή της Porsche στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, ακόμη ένα luxury brand της αυτοκινητοβιομηχανίας σχεδιάζει να εισέλθει στον μαγικό «κόσμο» των αγορών.

Ο λόγος για την ιταλική Lamborghini, η οποία ήδη βολιδοσκοπεί τις επιλογές της για μια πιθανή Αρχική Δημόσια Προσφορά (IPO) στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου. 

Σύμφωνα με τον εκτελεστικό διευθυντή, Στέφαν Βίνκελμαν, μάλιστα, είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής, η οποία θα παρουσιάσει την αξία της ιταλικής φίρμας στους επενδυτές. Όπως διευκρίνισε, μάλιστα, η όλη διαδικασία έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες.  

«Εργαζόμαστε πάνω σ’ αυτό με διάφορα (επενδυτικά) γραφεία για να δημιουργήσουμε μια σαφή εικόνα. Έχουμε κάνει τόσα πολλά πράγματα για να δείξουμε την αξία μας» δήλωσε ο Βίνκελμαν, σε συνέντευξή του, μέρος της οποίας παρουσιάζεται στο πρακτορείο Bloomberg.  

Και συνέχισε: «Μία IPO είναι ακριβώς αυτό που θέλουμε για να δείξουμε στον κόσμο πόσο σταθεροί είμαστε. Έχουμε ένα ξεκάθαρο στόρι και μια ξεκάθαρη στρατηγική».  

Η Lamborghini, μέσα στο πρώτο 9μηνο του 2022, κατάφερε να πωλήσει 7.430 οχήματα, ένας αριθμός αυξημένος κατά 8% σε σχέση με πέρυσι. Τα λειτουργικά κέρδη σκαρφάλωσαν κατά 69% και ανήλθαν σε 570 εκατ. ευρώ.  

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lamborghini (όπως και η Porsche) ανήκει στον Όμιλο της Volkswagen, παρά το γεγονός ότι η παραγωγή των μοντέλων γίνεται κανονικά στην Ιταλία.  

Τον προηγούμενο μήνα, μία άλλη εταιρεία τoυ γερμανικού Ομίλου -η Porsche- εισήχθη στο Χρηματιστήριο και σε διάστημα μίας εβδομάδας κατάφερε να ξεπεράσει σε κεφαλαιοποίηση τη μητρική VW.  

Διαβάστε επίσης

Υποκλοπές (φάση Β’), οι Saudis θέλουν Μουντιάλ… μέσω Αθήνας, το πωλητήριο ΙΑΣΩ και η συγχώνευση Παγκρήτιας – Τράπεζας Αττικής 

Νταν Πένια: Ο «συμβουλάτορας» των κροίσων που έφτιαξε μια περιουσία 50 δισ. δολαρίων

Η βίλα στη νότια Λευκάδα που πουλήθηκε σε τιμή ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα