Αύξηση 32% παρουσίασαν κατά μέσο όρο οι αποδόσεις των διαφημίσεων που προβάλλονται στις εφαρμογές της Meta χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως δήλωσε η επικεφαλής του ομίλου, Νίκολα Μέντελσον.

Όπως είπε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του Bloomberg, στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, οι διαφημίσεις που προβάλλονται με τεχνητή νοημοσύνη παρουσίασαν μείωση κόστους κατά περίπου 17%.

Ακόμη, τα εργαλεία που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη έχουν απλοποιήσει τη δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών, καθώς -σύμφωνα με τη Μέντελσον- ενώ στο παρελθόν οι διαφημιζόμενοι χρειάζονταν από 15 έως 30 βήματα για να δημιουργήσουν μια καμπάνια, τώρα μπορούν να το κάνουν «πατώντας ένα κουμπί».

Πέρυσι, η Meta παρουσίασε νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για διαφημίσεις, με χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στις εταιρείες να δημιουργούν ταχύτερα εικόνες και κείμενο, αλλά και να προβλέπουν την απόδοση των διαφημίσεων.

Η κίνηση αυτή έγινε από τη Meta στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας να βελτιώσει την απόδοση και να αναπληρώσει τα δεδομένα στόχευσης που έχασε, μετά τις αλλαγές στην προστασία των προσωπικών δεδομένων της Apple.

Διαβάστε ακόμη

Γιατί «εξαφανίζονται» τα περίπτερα – Πόσα έχουν απομείνει σε όλη την Ελλάδα (pics)

Άναψαν μηχανές τα υδροπλάνα – Οι προοπτικές και το ενδιαφέρον ξένων «παικτών» (pics)

«Κόκκινα» χρέη στην Εφορία: Στο «σφυρί» μεζονέτες, καταστήματα, γραφεία και οικόπεδα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ