Ορισμένα τμήματα του κέντρου της σουηδικής πρωτεύουσας θα είναι απαγορευμένα για τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από το 2025, καθώς η πόλη προσπαθεί να καταπολεμήσει τη ρύπανση.

Μια περιοχή περίπου 20 οικοδομικών τετραγώνων που εκτείνεται μεταξύ της οικονομικής περιοχής της Στοκχόλμης και των κύριων εμπορικών δρόμων θα επιτρέπει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ορισμένα υβριδικά φορτηγά και οχήματα κυψελών καυσίμου, σύμφωνα με τους κανόνες που θα παρουσιαστούν την Τετάρτη, ανέφερε η SVT στον ιστότοπό της.

Η Στοκχόλμη θα μπορούσε να είναι η πρώτη μεγάλη πρωτεύουσα που εισάγει μια τόσο ευρεία απαγόρευση και προχωράει πιο πέρα από τα σχέδια του Παρισιού, της Αθήνας και της Μαδρίτης για την απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Άλλες πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Λονδίνου, έχουν εισαγάγει ζώνες χαμηλών εκπομπών που περιλαμβάνουν ημερήσια τέλη για την είσοδο στο κέντρο της πόλης με παλαιότερες μηχανές εσωτερικής καύσης.

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον διαβίωσης για τους ανθρώπους που ζουν και εργάζονται εδώ», δήλωσε στον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα ο τοπικός νομοθέτης Λαρς Στρόμγκρεν, αρμόδιος για την κυκλοφοριακή πολιτική.

Το κατά πόσον το σχέδιο μπορεί πράγματι να ωθήσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη Σουηδία μένει να φανεί, σύμφωνα με το Bloomberg. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έχουν περιοριστεί στη Σουηδία, καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται το «τσίμπημα» της συνεχιζόμενης κρίσης κόστους ζωής. Νωρίτερα φέτος, ο οργανισμός Mobility Sweden μείωσε την πρόβλεψη για τις νέες ταξινομήσεις EV το 2023 στο 35% των συνολικών ταξινομήσεων από 40%.

Διαβάστε ακόμη

Η ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή «ξαναγράφει» τον σχεδιασμό του χειμώνα – Πώς επηρεάζονται τα μεγάλα ελληνικά πρότζεκτ

ΕΚΤ: Από τα υψηλότερα περιθώρια επιτοκίου στην Ευρωζώνη οι ελληνικές τράπεζες (πίνακας)

FT: Στο στόχαστρο της ΕΕ και οι επιδοτήσεις σε χαλυβουργίες στην Κίνα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ