O κολοσσός του streaming, Spotify Technology SA, αναμένεται να λανσάρει ένα νέο, ακριβότερο πρόγραμμα μηνιαίας συνδρομής το οποίο ενδέχεται να συμπεριλαμβάνει τo HiFi audio, σε μια προσπάθεια εξευμενισμού των μετόχων της οι οποίοι έχουν πολλάκις υπογραμμίσει πως η εταιρεία πρέπει να αυξήσει τις τιμές της.

Το συνδρομητικό πρόγραμμα, το οποίο φέρει προσωρινή ονομασία «Supremium», σύμφωνα με το Bloomberg, θα είναι το ακριβότερο της εταιρείας και θα προσφέρει την υπηρεσία υψηλής ποιότητας τραγουδιών την οποία η εταιρεία πρωτοανακοίνωσε το 2021. Η Spotify αποφάσισε να καθυστερήσει το λανσάρισμα του νέου προγράμματος όταν οι ανταγωνιστές Apple Music και Amazon Music ξεκίνησαν να προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες δωρεάν. Η νέα υπηρεσία θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος του έτους σε αγορές εκτός των ΗΠΑ, δοκιμαστικά.

Η εταιρεία θα ενισχύσει το τρέχον πρόγραμμα «premium» με πρόσβαση σε περισσότερα audiobooks τα οποία μέχρι πρότινος πουλούσε μόνο «a la carte» μέσω της εφαρμογής. Η αναβάθμιση του προγράμματος αναμένεται τον Οκτώβριο στις ΗΠΑ και νωρίτερα στον υπόλοιπο κόσμο. 

Οι αλλαγές αυτές τις οποίες σχεδιάζει η Spotify ενδέχεται να είναι αρκετές για την ενίσχυση των εσόδων της εταιρείας αλλά και της αξίας της μετοχής της η οποία έχει διπλασιαστεί φέτος στα $159,99. Σημειωτέον πως τα προγράμματα της Apple και της Amazon κοστίζουν, πια, $10,99/μήνα στις ΗΠΑ, τη στιγμή που η τιμή του Premium της Spotify παραμένει απαράλλακτη στα $9,99 από το λανσάρισμά του.

Ο CEO της εταιρείας, Ντάνιελ Εκ, τόνισε σε πρόσφατες δηλώσεις του πως η εταιρεία εξισορροπεί τις τιμές με τα πλάνα επέκτασης της βάσης συνδρομητών της. Σημειωτέον πως το 2022, η Spotify είχε αυξήσει τις τιμές της σε πάνω από 40 διαφορετικές αγορές.

«Η επιλογή αυτή είναι, μεν, κάτι το οποίο μελετάμε αλλά προσεγγίζουμε τη στρατηγική μας πιο εξισορροπημένα, επιλέγοντας τις αυξήσεις σε ορισμένες, μόνο, αγορές. Σε άλλες, παραμένουμε σταθεροί στην προσπάθεια αύξησης του αριθμού των συνδρομητών μας», υπογράμμισε ο Εκ.

Η εταιρεία έχει προσπαθήσει να περιορίσει και το λειτουργικό της κόστος φέτος. Προχώρησε σε απολύσεις του 6% των εργαζομένων της τον Ιανουάριο και επιπλέον 2% τον Ιούνιο. Παράλληλα, δεν ανανέωσε ορισμένες συμφωνίες με αρκετά δημοφιλή podcasts ενώ ενοικιάζει μέρος των γραφείων της στη Νέα Υόρκη.

Διαβάστε ακόμη

Ε. Μπουλούτας (Ελλάκτωρ): Μέχρι τα τέλη του έτους η ολοκλήρωση της πώλησης της ΑΚΤΩΡ στην Ιntrakat

H Τουρκία επιστρέφει στην «οικονομική ορθοδοξία» – Αύξηση επιτοκίων στο 15%

Axia: Tα εκλογικά σενάρια που δίνουν αυτοδυναμία στη Νέα Δημοκρατία – Η επενδυτική βαθμίδα είναι κοντά (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ