Το πρώτο κατάστημα στην Ινδία άνοιξε και επισήμως η Apple, σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει την τεράστια καταναλωτική δύναμη της ασιατικής χώρας.

Το κατάστημα, το οποίο ονομάζεται Apple BKC, βρίσκεται στην πολυπληθή πόλη του Μουμπάι. Την Πέμπτη θα λειτουργήσει και το δεύτερο σημείο πώλησης στην Ινδία, αυτήν την φορά στην πρωτεύουσα Νέο Δελχί.

«Η Ινδία έχει έναν τόσο όμορφο πολιτισμό και μια απίστευτη ενέργεια. Αδημονούμε να φτιάξουμε μια μεγάλη ιστορία» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του αμερικανικού κολοσσού, Τιμ Κουκ, ο οποίος έδωσε το «παρών» στα εγκαίνια.

Ο ίδιος, μάλιστα, ανήρτησε μία φωτογραφία με το εργατικό προσωπικό του καταστήματος, ενώ δεν έχασε την ευκαιρία να βγάλει και ορισμένες… σέλφι με τους πρώτους πελάτες.

Η Apple στοχεύει να τονώσει την παραγωγή και την πώληση iPhones στην Ινδία, σε μια στρατηγική που προσομοιάζει αρκετά μ’ αυτήν που εφαρμόστηκε στην Κίνα. Για την ιστορία, σήμερα η Κίνα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγορές της εταιρείας.

Ο Κουκ, εδώ και αρκετό καιρό, εποφθαλμιούσε την είσοδο στην Ινδία, καθώς θεωρεί τη χώρα ως μια αγορά – κλειδί για το μέλλον της Apple. Τον Φεβρουάριο είχε δηλώσει «ταύρος» για την 5η μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη.

Η αγορά κινητών τηλεφώνων της Ινδίας, σήμερα, κυριαρχείται από τη Samsung και διάφορα κινεζικά brands, όπως η Xiaomi. Η Apple, από την πλευρά της, διατηρεί μικρό μερίδιο αγοράς.

Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, η Ινδία βρίσκεται σε ανοδική τροχιά. Το μερίδιο των smartphones αξίας άνω των 400 δολαρίων ανέρχεται πλέον στο 10% των συνολικών πωλήσεων, ενώ πριν την πανδημία δεν ξεπερνούσε το 4%.

Μην ξεχνάμε, εξάλλου, ότι η ασιατική χώρα έχει μια διαρκώς αυξανόμενη μεσαία τάξη, καθώς και έναν νεανικό πληθυσμό, ο οποίος είναι πρόθυμος να πληρώσει αρκετά χρήματα για τηλέφωνα κι άλλα τεχνολογικά αγαθά. Ιδίως στο Μουμπάι και το Δελχί, τις δύο πλουσιότερες πόλεις.

Ας σημειωθεί ότι η Apple διέθεσε περίπου 6,5 εκατομμύρια iPhones στην Ινδία το 2022 έναντι 50 εκατομμυρίων τεμαχίων σε ΗΠΑ και Ινδία.

Διαβάστε ακόμα

Το ραντεβού του δικαστή με τον διαπλεκόμενο, τα «μπρούτα» στα γκάλοπ, ο συντελεστής του Ψυχικού και τα νέα πασχαλινά κόκκινα δάνεια

Όλο και περισσότεροι millennials γίνονται 40 ετών – και αλλάζουν ό,τι γνωρίζαμε για τα ταξίδια

Tο πιο “μοδάτο” σούπερ-μάρκετ στον κόσμο – Εκεί όπου συρρέουν οι σταρ και παραμονεύουν οι “παπαράτσι”