Ώθηση στα κέρδη της κατά περίπου 10 δισ. ευρώ σχεδιάζει να δώσει το 2026 η Volkswagen, στο πλαίσιο του σχεδίου της για μείωση του κόστους με στόχο την αύξηση των κερδών, καθώς θα προχωρά η μετάβασή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, σε κοινή τους δήλωση το ΔΣ και το συμβούλιο εργαζομένων της Volkswagen ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει στόχο να υπερδιπλασιάσει την κερδοφορία της VW στο 6,5%, κάνοντας άλλη μία προσπάθεια να βελτιώσει τα έσοδά της.

Με το πρόγραμμα αυτό η εταιρεία θα προσπαθήσει να εξορθολογίσει τη γκάμα των μοντέλων της και να κάνει πιο αποτελεσματική την ανάπτυξη και την παραγωγή.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Όλιβερ Μπλούμε, επιδιώκει να ενισχύσει τις αποδόσεις της εταιρείας, οι οποίες εμποδίζονται από διογκωμένες διαδικασίες, υψηλές δαπάνες ανάπτυξης, αλλά και τον εσωτερικό ανταγωνισμό.

Η ίδια ανακοίνωση επισημαίνει ότι τα σχέδια του Όλιβερ Μπλούμε θα εφαρμοστούν σε στενή συνεργασία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και ότι θα πρέπει να τεθούν σε ισχύ έως τον Οκτώβριο.

Παράλληλα, πηγή του Bloomberg ανέφερε ότι η Volkswagen θα συγκεντρώσει την παραγωγή σε περισσότερες μάρκες, με το κύριο εργοστάσιό της στο Βόλφσμπουργκ πιθανώς να μειώνει την παραγωγική ικανότητά του -το οποίο κάποια στιγμή ήταν έτοιμο για παραγωγή 1 εκατ. αυτοκινήτων.

Με τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η κατασκευή των οποίων απαιτεί λιγότερα εργατικά χέρια, η VW ενδέχεται να μειώσει ή να καταργήσει ορισμένες βάρδιες στα εργοστάσια. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν σχεδιάζει να προχωρήσει σε περικοπές θέσεων εργασίας, καθώς αναμένεται να συνταξιοδοτηθεί ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων, γεγονός που ίσως είναι αρκετό για τη μείωση του εργατικού δυναμικού.

Εξάλλου, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας για τα μοντέλα VW, Τόμας Σέφερ, η εταιρεία σχεδιάζει να επικεντρωθεί περισσότερο στα μοντέλα όγκου, καταργώντας τα μικρότερα οχήματα.

Παρά το γεγονός ότι η Volkswagen εξακολουθεί να αποφέρει ισχυρά κέρδη, η προώθηση βαθύτερων αλλαγών στον κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελεί πλέον το κεντρικό ζήτημα για τον Όλιβερ Μπλούμε σε ό,τι αφορά τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην Κίνα -τη μεγαλύτερη αγορά της.

Σύμφωνα με το Bloomberg, το πενταετές πρόγραμμα δαπανών της εταιρείας έχει εκτιναχθεί στα 180 δισ. ευρώ λόγω των δαπανών για λογισμικό, ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και την αλλαγή του μεριδίου αγοράς στην Κίνα.

Διαβάστε ακόμη

JP Morgan: Έρχεται ύφεση στις ΗΠΑ, μείωση στα επιτόκια από τη Fed τον Σεπτέμβριο

Προς νέο ρεκόρ η μετοχή της Microsoft – Στο 44% επεκτείνεται το ετήσιο ράλι της

Τουρκία: Το τέλος των «Erdoganomics» φέρνει επιστροφή των ξένων επενδυτών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ