Αύξηση 7,6% σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ την εορταστική περίοδο (1 Νοεμβρίου ως 24 Δεκεμβρίου), καθώς οι μεγάλες εκπτώσεις προσέλκυσαν τους καταναλωτές, σύμφωνα με έκθεση της Mastercard. Ξεπέρασαν μάλιστα τις εκτιμήσεις της, καθώς τον Σεπτέμβριο προέβλεπε ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 7,1%.

Σε σχέση όμως με την περσινή περίοδο η κατανάλωση ήταν χαμηλότερη, καθώς ο υψηλός πληθωρισμός, η αύξηση των επιτοκίων και η ανησυχία για το ενδεχόμενο ύφεσης έκαναν τους καταναλωτές πιο επιφυλακτικούς. Οι πωλήσεις την ίδια περίοδο του 2021 σημείωσαν άνοδο της τάξης του 8,5%.

Μεγάλες εταιρείες του κλάδου του λιανεμπορίου, προσέφεραν ικανοποιητικές εκπτώσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου για να απαλλαγούν από τα πλεονάζοντα αποθέματα και να επαναφέρουν τα αποθέματα σε κανονικά επίπεδα.

Αυτό οδήγησε σε έντονη ζήτηση από παιχνίδια έως ηλεκτρονικά είδη. Ωστόσο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών μειώθηκαν κατά 5,3% κατά την ευρύτερη περίπου δίμηνη περίοδο, σύμφωνα με την έκθεση SpendingPulse της Mastercard. Αναφορικά με τις πωλήσεις στις κατηγορίες των ενδυμάτων και των εστιατορίων αυξήθηκαν κατά 4,4% και 15,1%, αντίστοιχα.

Διαβάστε ακόμη

Tα έξυπνα «κόλπα» των Ευρωπαίων για να μειώσουν τους λογαριασμούς ενέργειας

H Αθήνα στο top 10 της Ευρώπης για ξενοδοχειακές επενδύσεις (pics)

Βασίλης Γκρίσιν: Από τα ψηλά της αγοράς στην πτώση και τους τίτλους τέλους