Κατά 27% αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Lego στο προηγούμενο έτος κυρίως χάρη στο άνοιγμα νέων καταστημάτων στην Κίνα αλλά και λόγω του ότι οι πελάτες της επιστρέφουν στα καταστήματα που ξανάνοιξαν, ανακοίνωσε η εταιρεία παιχνιδιών, αφού νωρίτερα διέκοψε τις αποστολές στη Ρωσία.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι υπεραπέδωσε του κλάδου της σε όλες τις μεγάλες αγορές στη διάρκεια του έτους, όταν οι πωλήσεις των σήμα-κατατεθέν παιχνιδιών-τουβλάκια της, απέφεραν 55,3 δισ. Κορόνες Δανίας (8,11 δισ. Δολάρια).

Η εταιρεία ανακοίνωσε 165 νέα καταστήματα Lego το προηγούμενο έτος, τα περισσότερο από αυτά στην Κίνα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 832 καταστήματα παγκοσμίως.

Ωστόσο η Lego Group αναμένει ότι ο ρυθμός ανάπτυξης θα μειωθεί ξανά σε μονοψήφια επίπεδα φέτος.

“Η ανάπτυξη που έχουμε δει τα τελευταία δύο χρόνια ήταν άνευ προηγουμένου. Τα μεσαία μονοψήφια ποσοστά συνεχίζουν να αποτελούν ισχυρή ανάπτυξη για τον κλάδο και είναι ένα επίπεδο βιώσιμο μακροπρόθεσμα”, τόνισε εκπρόσωπος.

Η Lego έχει επωφεληθεί από την εδώ και δέκα χρόνια στρατηγική της, να τοποθετεί την παραγωγή κοντά στις βασικές αγορές της, να μειώνει τα ζητήματα logistics και τα κόστη, σε μια περίοδο που η παγκόσμια βιομηχανία λιανικής πλήττονταν από την πανδημία.

Ωστόσο οι πωλήσεις στη Ρωσία και στην Ουκρανία θα πληγούν. Η Lego έχει σταματήσει τις αποστολές στα 81 καταστήματα της χώρας, τα οποία διαχειρίζεται η Inventive Retail Group, ως συνέπεια της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

Η εταιρεία, η οποία απασχολεί 24.000 ανθρώπους παγκοσμίως, αρνήθηκε να πει σε τι ποσοστό των συνολικών της πωλήσεων ανέρχονται οι πωλήσεις στη ρωσική αγορά, όπου απασχολεί 80 εργαζόμενους.

Τα λειτουργικά κέρδη της Lego αυξήθηκαν 32% στα 17 δισ. Κορόνες το 2021.

Διαβάστε ακόμα:

Πώς ο πόλεμος των 13 ημερών ξαναγράφει τον ενεργειακό χάρτη της χώρας

Ουκρανία: Νέες κυρώσεις της Ιαπωνίας σε βάρος Ρώσων και Λευκορώσων

«Μπουτάρης»: Το νέο σφυρί για το συγκρότημα στην Κρήτη και το «σουηδικό σωσίβιο»