Μεγάλη βουτιά κατέγραψαν οι παγκόσμιες παραδόσεις smartphone στο δ’ τρίμηνο του 2022, καθώς η αβεβαιότητα για την οικονομία και η ήπια καταναλωτική ζήτηση απορρόφησαν τα όποια κέρδη από την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. 

Οι εταιρείες ηλεκτρονικών, συγκεκριμένα, διέθεσαν 300,3 εκατομμύρια «έξυπνα κινητά» από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο, ένας αριθμός μειωμένος κατά 18,3% σε σχέση με πέρυσι. Μάλιστα, η εν λόγω πτώση αποδείχθηκε η μεγαλύτερη όλων των μετοχών. 

Στο σύνολο του 2022, οι παραδόσεις smartphones έφθασαν στο 1,21 δισεκατομμύρια, δηλαδή στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2013. Κι αυτό, όπως προαναφέρθηκε, οφείλεται στη χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, τον πληθωρισμό και τις οικονομικές αβεβαιότητες.  

«Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε δει τα έσοδα του εορταστικού τριμήνου να είναι χαμηλότερα από το ακριβώς προηγούμενο τρίμηνο. Αλλά, η αδύναμη ζήτηση και τα υψηλά αποθέματα περιόρισαν δραστικά τις παραδόσεις» εξήγησε η Ναμπίλα Πόπαλ, επικεφαλής της ερευνητικής εταιρείας IDC. 

Ας σημειωθεί ότι τα στοιχεία αφορούν τις παραδόσεις των εταιρειών στα σημεία λιανικής πώλησης. Εν ολίγοις, δεν αφορούν τις πωλήσεις, αλλά αναμφίβολα παρέχουν μια ενδεικτική εικόνα της ζήτησης.  

Από τις επιμέρους εταιρείας, η Apple διατήρησε τα πρωτεία της αγοράς, παραδίδοντας 72,3 εκατομμύρια iPhones στο δ’ τρίμηνο (-14,9%) και έχοντας μερίδιο 24,1%. Η Samsung ακολούθησε στη δεύτερη θέση, διαθέτοντας 58,2 εκατομμύρια τεμάχια (-15,6%), ενώ η Xiaomi βρέθηκε στην τρίτη θέση με 33,2 εκατομμύρια παραδόσεις (-26,3%).  

Διαβάστε επίσης

Τα… στοιχήματα για τον Ράμμο, τα γκάλοπ και η στρατηγική, το νέο αφεντικό της UBS στην Ελλάδα, ο ψυχίατρος του real estate και το CVC – Vodafone2

Ενα μπουφάν από τα πανεπιστήμια της ελίτ και τις συμμορίες του Μπρονξ γίνεται ξανά μόδα

Ενα ταξίδι ζωής στη Γροιλανδία: Η αυθεντική εμπειρία του απώτατου Βορρά