Δεν βλέπει τον κίνδυνο η Ευρωπαϊκή Ένωση να εισάγει ελάχιστες τιμές ή υποχρεωτικά όρια στις πτήσεις επεσήμανε η Ryanair, επειδή μια τέτοια κίνηση θα στερούσε το δικαίωμα σε φτωχότερους ανθρώπους, καθιστώντας το πολιτικά αδύνατο.

Όπως δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών Clement Beaune αυτή την εβδομάδα, θα ζητήσει υποστήριξη από άλλες χώρες της ΕΕ για μια ελάχιστη τιμή στις πτήσεις στην Ευρώπη, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η συμβολή του κλάδου των αερομεταφορών στην κλιματική αλλαγή.

Η ολλανδική κυβέρνηση δήλωσε επίσης αυτόν τον μήνα ότι θα προχωρήσει με σχέδια για περιορισμό του αριθμού των πτήσεων στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ το επόμενο έτος, εν αναμονή της έγκρισης της ΕΕ, σε μια προσπάθεια μείωσης της ηχορύπανσης και των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

«Νομίζω ότι είναι πολιτικά αδύνατο», είπε ο Eddie Wilson, επικεφαλής της Ryanair DAC, της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας στον όμιλο, σε συνέντευξη Τύπου όταν ρωτήθηκε εάν θα μπορούσε να εισαχθεί ελάχιστη τιμολόγηση σε ολόκληρη την ΕΕ ή πλαφόν στα αεροπορικά ταξίδια στα επόμενα 5-10 χρόνια.

Αξιωματούχοι της ΕΕ είπαν στο Reuters ότι χώρες όπως η Ολλανδία και το Βέλγιο υποστηρίζουν κατ’ αρχήν τη γαλλική ιδέα. Ωστόσο, η Γαλλία μπορεί να δυσκολευτεί να κερδίσει επαρκή υποστήριξη μεταξύ άλλων χωρών της ΕΕ, στις οποίες περιλαμβάνονται νησιωτικές χώρες που βασίζονται στις αεροπορικές μεταφορές, και περιοχές με τουριστικούς τομείς που τροφοδοτούνται από πτήσεις χαμηλού κόστους.

Ο οικονομικός αερομεταφορέας Ryanair, ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη σε αριθμό επιβατών, πιστεύει ότι η αεροπορική βιομηχανία πρέπει να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα στο μηδέν αυξάνοντας τη χρήση βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων και πετώντας μεγαλύτερα, λιγότερο θορυβώδη αεροσκάφη, είπε ο Wilson.

«Δεν πρόκειται να γίνει εν μία νυκτί και δεν πρόκειται να γίνει από πράγματα όπως οι Γάλλοι που κάνουν πρωτοσέλιδα, λέγοντας ότι θα το απαγορεύσουμε, θα φέρουμε ελάχιστες τιμές. Το μόνο που λένε είναι ότι οι φτωχοί άνθρωποι δεν μπορεί να ταξιδέψει και αυτό γενικά δεν πετά στη Γαλλία», είπε.

Διαβάστε ακόμη

Γιατί οι μετοχές πέφτουν… παντού – Το «μάρμαρο» των υψηλών επιτοκίων και οι εκροές ρεκόρ

Moody’s: Γιατί δώσαμε επενδυτική βαθμίδα στις τράπεζες και όχι στην Ελλάδα (γραφήματα)

ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Στην αφετηρία φωτοβολταϊκά έργα 550 MW – Τι είπε η διοίκηση στους αναλυτές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ