Για τον λόγο αυτό, στην BMW έχουν αποφασίσει να επενδύουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο ως το 2025 για την ψηφιακή μετατροπή στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και στη συλλογή και τον διαμοιρασμό (ψηφιακών) δεδομένων.

Αυτό δεν είναι εύκολο, καθώς χρειάζεται να αλλάξουν εδραιωμένες πρακτικές. Ωστόσο, ο απώτερος στόχος είναι να παρέχουν στους πελάτες τους μια εξαιρετικά εξατομικευμένη και πολυτελή εμπειρία αγορών, αλλά και να χρησιμοποιούν το όχημα (και τα δεδομένα που αυτό θα συλλέγει) ως «το απόλυτο και ακριβέστατο εργαλείο μάρκετινγκ».

O Pieter Nota, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, δήλωσε σχετικά: «Αν οι πελάτες μας επιλέγουν να μοιράζονται μαζί μας τα δεδομένα τους, χάρη σε μια ψηφιοποιημένη διαδικασία, θα μπορούμε να γνωρίζουμε τις επιθυμίες τους και τις προτιμήσεις τους καλύτερα από ποτέ. Θα μπορούμε να ξέρουμε ποια προϊόντα ή υπηρεσίες ενδεχομένως τους ενδιαφέρουν.

»Έχοντας αυτό ως βάση, γλιτώνουμε χρόνο και μας δίνει τη δυνατότητα να ενεργούμε σε ένα επίπεδο με εξατομικευμένες προσφορές. Αυτές δεν θα αφορούν μόνο στο αυτοκίνητο αλλά θα περιλαμβάνουν όλες τις σχετικές υπηρεσίες. Από τη χρηματοδότηση μέχρι το πακέτο φόρτισης του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου τους. Οι πελάτες μας θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες αυτές τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες μέσω μόνο μίας πηγής».

Ο κ. Nota αναφέρθηκε και στο γενικότερο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιθυμούν στην BMW, λέγοντας: «Το επόμενο βήμα είναι να επεκταθεί η διαδικασία στην κατ’ επιλογή και κατά παραγγελία αναβάθμιση του λογισμικού (των οχημάτων) μετά την πώληση, κάτι που τώρα γίνεται προαιρετικά.

»Με αυτόν τον τρόπο θα προσφέρουμε στους πελάτες μας επιπλέον λειτουργίες για το αυτοκίνητό τους τις οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν είτε κατά το δοκούν είτε για συγκεκριμένο, περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να εξατομικεύουν διαρκώς το όχημά τους και να το προσαρμόζουν στις ανάγκες κινητικότητας που έχουν κάθε φορά», κατέληξε ο κ Nota.

Διαβάστε ακόμη 

Πώς θα είναι το περιβάλλον εργασίας το 2023 – Τρεις προβλέψεις για τον τρόπο που θα δουλεύουμε

Coco-Mat.Bike: Ποια είναι η εταιρεία που φτιάχνει τα ξύλινα ποδήλατα του Ευμορφίδη (pics)

Γουόρεν Μπάφετ: Έπινε 5 κουτάκια Pepsi την ημέρα – Ο λόγος που επέλεξε τελικά Coca Cola