Σε μια στρατηγική κίνηση για την αντιμετώπιση του αναμενόμενου κύματος οικονομικών ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα που κατακλύζουν την ευρωπαϊκή αγορά, η Stellantis, πρόκειται να παρουσιάσει μια πρωτοποριακή πέμπτη πλατφόρμα.

Αυτή η πλατφόρμα χαμηλού κόστους, που ονομάστηκε πλατφόρμα “Smart Car”, έχει σχεδιαστεί για να στηρίξει περίπου επτά επερχόμενα μοντέλα, ευθυγραμμιζόμενη με τον στόχο της Stellantis να προσφέρει οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα στους Ευρωπαίους καταναλωτές.

Το Citroen e-C3 που αποκαλύφθηκε πρόσφατα, με ανταγωνιστική τιμή, αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Stellantis για προσιτές επιλογές ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο Renaud Tourte, επικεφαλής της πλατφόρμας Smart Car της Stellantis, δήλωσε ότι η πλατφόρμα, η οποία είναι κατά κύριο λόγο προσαρμοσμένη για ηλεκτρικά οχήματα, αλλά μπορεί να δεχτεί και κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα αποτελέσει τη βάση για αρκετές μάρκες της Stellantis.

Η ευελιξία της πλατφόρμας όχι μόνο ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα, αλλά διασφαλίζει επίσης την οικονομική αποδοτικότητα, επιτρέποντας στη Stellantis να παραμείνει μπροστά στον αγώνα ενάντια στους οικονομικούς κινεζικούς ανταγωνιστές EV, όπως το Dacia Spring της Renault.

Κοιτάζοντας μπροστά, η Stellantis σχεδιάζει να επεκτείνει την εφαρμογή της πλατφόρμας Smart Car, με μια μεγαλύτερη έκδοση του e-C3 να βρίσκεται ήδη στα σκαριά.

Επιπλέον, οχήματα από τουλάχιστον δύο άλλες μάρκες της Stellantis αναμένεται να χρησιμοποιήσουν αυτή την πλατφόρμα από το 2024 και μετά, ενισχύοντας τη δέσμευση του ομίλου να κάνει την προσιτή ηλεκτρική κινητικότητα πραγματικότητα για τους Ευρωπαίους καταναλωτές.

Αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα μοντέλα παραμένουν μυστικές, σύμφωνα με το newsauto υπάρχουν εικασίες ότι το πολυαναμενόμενο Fiat Panda, που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο γύρω στα μέσα του 2024, μπορεί να βασίζεται στην πλατφόρμα του Smart Car.

Η Opel, μια άλλη μάρκα υπό την ομπρέλα της Stellantis, έχει επίσης επιβεβαιώσει τα σχέδια για την παρουσίαση ενός μοντέλου EV στην κατηγορία τιμών των 25.000 ευρώ.

Η κατασκευή της πλατφόρμας Smart Car έχει ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Trnava στη Σλοβακία, με πιθανές επεκτάσεις σε άλλες εγκαταστάσεις στην Ευρώπη ή στο Μαρόκο.

Διαβάστε ακόμη  

Ξεπερνά και τις προβλέψεις της Αθήνας η S&P: Αύξηση ΑΕΠ 2,5% εφέτος και μέση ανάπτυξη 2,6% την τριετία 2024-2026

ΔΕΗ: Αυξημένο το τιμολόγιό της τον Νοέμβριο 2023 κατά 1,5 λεπτό σε σχέση με τον Οκτώβριο

Forbes: Σε ποια θέση βρίσκεται ο Αντετοκούνμπο στη λίστα με τους πιο ακριβοπληρωμένους NBAers (tweet)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ