Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία σημείωσαν σημαντική πτώση 30,6% τον Μάιο του 2024 σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2023, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα από την KBA, την ομοσπονδιακή αρχή μεταφορών της Γερμανίας.

Η απότομη αυτή πτώση αποδίδεται κυρίως στη λήξη των κρατικών κινήτρων για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στο τέλος του 2023. Η μείωση των ταξινομήσεων ηλεκτρικών οχημάτων τον Μάιο είναι ακόμη μεγαλύτερη από την πτώση 14,1% που καταγράφηκε το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Αντίθετα, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 2,1%, καταλαμβάνοντας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς με 38%, ενώ οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 3,2%, καταλαμβάνοντας το 19% της αγοράς.

Οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων παρέμειναν σταθερές, ενώ τα plug-in hybrids σημείωσαν μικρή αύξηση 1,7%.

Η Tesla υπέστη τη μεγαλύτερη πτώση από οποιαδήποτε άλλη μάρκα τον Μάιο, με τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 64% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο. Οι πωλήσεις της από την αρχή του έτους μέχρι τώρα είναι εξίσου αδύναμες, με μείωση 41,4%.

Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της BMW και της Mercedes σημείωσαν πτώση 32,5% και 28,9% αντίστοιχα.

Παρά την γενική πτώση, η Peugeot και η MG κατέγραψαν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις τους, με την Peugeot να σημειώνει αύξηση 70,9% και την MG 51,6%.

Εντός της γερμανικής αγοράς, η Opel ήταν η πιο επιτυχημένη, σημειώνοντας αύξηση 29,3%, ενώ η Volkswagen, που κατέχει το 20,1% της αγοράς, σημείωσε αύξηση 8,7% στις παραδόσεις.

Η Porsche κατάφερε να διατηρήσει σταθερές πωλήσεις (-0,6%), ενώ η Audi σημείωσε πτώση 17,7%.

Οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 4,3% τον Μάιο του 2024 σε σχέση με τον Μάιο του 2023, αν και οι πωλήσεις για το έτος μέχρι στιγμής παρουσιάζουν αύξηση 5%.

Τα SUV παρέμειναν η κυρίαρχη κατηγορία αμαξώματος, με μερίδιο αγοράς 29,3%, παρά την πτώση 5,5% από το προηγούμενο έτος.

Η κατηγορία των compact οχημάτων σημείωσε σημαντική αύξηση 29,1%, καταλαμβάνοντας το 20,4% της αγοράς.

Διαβάστε ακόμη 

Νέα επένδυση στη Φοινικιά της Σαντορίνης

Πάνω από €700 εκατ. οι ισραηλινές επενδύσεις σε ελληνικά ακίνητα (pics)

FTI: Ψυχραιμία και σκεπτικισμός στους φορείς του ελληνικού τουρισμού μετά το «κανόνι» του tour operator

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ