Τα νέα που φθάνουν από τους οργανισμούς που μετρούν τις παραγωγικές δυνατότητες της Κίνας είναι εντυπωσιακά. Και ιδίως σε ό,τι έχει να κάνει με την αυτοκινητοβιομηχανία και την εκρηκτική άνοδο που σημειώνουν όλοι οι δείκτες σύμφωνα με το cnevpost.com.

Τα πρώτα μηνύματα ήρθαν πέρσι, όταν με τις εξαγωγές οχημάτων να αυξάνονται κατά 54% σε ετήσια βάση σε 3,1 εκατομμύρια μονάδες, η Κίνα είχε ξεπεράσει για το 2022 τη Γερμανία ως η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα εξαγωγής οχημάτων στον κόσμο.

Για φέτος, και με βάση τα στοιχεία από εμπορικούς ομίλους των δύο χωρών, η Κίνα κατάφερε να ξεπεράσει και την Ιαπωνία, και να γίνει η μεγαλύτερη χώρα εξαγωγής οχημάτων στον κόσμο.

Ο τελευταίος απολογισμός της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας δείχνει ότι οι εξαγωγές οχημάτων της χώρας αυξήθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση σε 2,02 εκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο.

Αντίθετα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα εξήγαγαν 2,34 εκατομμύρια οχήματα την περίοδο αυτή, σημειώνοντας άλμα 77% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.

Για την ίδια περίοδο, η αξία των εξαγωγών οχημάτων της Κίνας εκτοξεύθηκε κατά 110% στα 46,4 δισ. δολάρια, δήλωσε η CAAM αυτό το μήνα, βασιζόμενη σε τελωνειακά στοιχεία.

Η άνοδος των εξαγωγών οχημάτων της Κίνας, σύμφωνα με το newsauto, οφείλεται στη ζήτηση στο εξωτερικό για ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων και των plug-in υβριδικών.

Κατά το πρώτο εξάμηνο, οι εξαγωγές ηλεκτροκίνητων οχημάτων από την Κίνα εκτινάχθηκαν κατά 160% σε περίπου 534.000 μονάδες, δήλωσε η CAAM τον περασμένο μήνα.

Διαβάστε ακόμη

Από τα χείλη του Πάουελ «κρέμονται» αναλυτές και αγορές – Τι θα ανακοινώσει στο Τζάκσον Χολ

Μητσοτάκης: Στόχος να διπλασιάσουμε το διμερές εμπόριο – Μόντι: Στρατηγική η σχέση μας με την Ελλάδα (pics + vid)

Εργασιακό νομοσχέδιο: Σε δημόσια διαβούλευση – Τι αλλάζει σε ωράρια και μισθούς

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ