Εκρηκτικό αναμένεται το διεθνές box office αυτό το Σαββατοκύριακο με τους ειδικούς του κλάδου να κάνουν λόγο για την επέλαση του… φαινομένου «Barbenheimer», που εκτιμάται πως θα προσελκύσει ένα ευρύ όσο και ετερόκλητο κάποιες φορές κοινό στις κινηματογραφικές αίθουσες για δύο πολυαναμενόμενες, όσο και διαφορετικές ταινίες: την «Barbie« της Γκρέτα Γκέργουικ και το «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν.

Μάλιστα, κάποιοι δεν θα διστάσουν να δουν συνεχόμενες ή σχεδόν συνεχόμενες τις δύο ταινίες σε έναν κινηματογραφικό μαραθώνιο 4 ωρών και 54 λεπτών, δεδομένου πως η ταινία του Νόλαν για τον «πατέρα της ατομικής βόμβας» κυμαίνεται στις 3 ώρες. «Πρόκειται για μια ευκαιρία που έρχεται μια φορά στη δεκαετία» ανέφερε χαρακτηριστικά, στους FT, ο αναλυτής της Comscore Πολ Ντεργκαραμπέντιαν, αναφερόμενος στην ευκαιρία να συνδυάζει κανείς δύο διαφορετικές ταινίες που έχουν ήδη πυροδοτήσει παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Πηγή: Instagram

Για τον ροζ κόσμο της Barbie, το ενδιαφέρον του κοινού και το «πάρτι» που έχουν στήσει διάφορες εμπορικές φίρμες μεγιστοποιώντας όλα τα εργαλεία του marketing, τα λόγια είναι μάλλον περιττά. Όμως, και οι ταινίες του Νόλαν καταφέρνουν πάντα να ξεχωρίσουν με τον πολυβραβευμένο Άγγλο σκηνοθέτη να έχει δικαιωματικά δημιουργήσει ένα φανατικό κοινό.

«Χρυσό» Σαββατοκύριακο για αίθουσες και στούντιο

Σε κάθε περίπτωση, το τελικό αποτέλεσμα οδηγεί σε σημαντικά κέρδη για τις κινηματογραφικές αλυσίδες και τα στούντιο, κάτι που φάνηκε κι από τα πρώτα δείγματα των εισιτηρίων από τις preview προβολές της Πέμπτης.

Σύμφωνα με το CNBC, η Barbie απέφερε 22,3 εκατ. δολάρια στις preview προβολές το βράδυ της Πέμπτης, που κατέταξε την ταινία αμέσως στην κορυφή της κατάταξης των μέχρι τώρα ταινιών της χρονιάς, ξεπερνώντας το μέχρι τώρα πλέον επιτυχημένο «Spider-Man: Across the Spider-Verse» που είχε αποφέρει 17,4 εκατ. δολάρια. Όμως, και το πολύ πιο απαιτητικό «Oppenheimer» είχε μια πολύ καλή αρχή με 10,5 εκατ. δολάρια. Μαζί, δηλαδή, απέφεραν 32,8 εκατ. πριν καν «μπει» το Σαββατοκύριακο.

Πηγή: Instagram

Προφανώς, όμως, το μεγάλο στοίχημα εντοπίζεται στο box office, Σάββατο και Κυριακή. Η WarnerBros έχει ανεβάσει τον πήχη για την Barbie αρκετά ψηλά, στα 140 εκατ. δολάρια. Αντιστοίχως, η Universal ελπίζει να αποκομίσει τουλάχιστον 50 εκατ. δολάρια από την ταινία του Νόλαν, αν και κάποιοι αναλυτές θεωρούν ότι η δυναμική που έχει σχηματιστεί μπορεί να ανεβάσει το ποσό έως και στα 60 εκατ. δολάρια.

Κοινώς, οι δύο ταινίες από μόνες τους έχουν αποκτήσει ένα ρεύμα ικανό να αποφέρει περίπου 200 εκατ. δολάρια μέσα σε περίπου τρεις ημέρες. Και βέβαια με δεδομένο ότι στις αίθουσες προβάλλονται ακόμη κι άλλες ταινίες με υψηλή απήχηση, όπως ο Spider-Man και η νεότερη ταινία της σειράς των Misson Impossible είναι λογική η εκτίμηση των αναλυτών του κλάδου πως το τρέχον Σαββατοκύριακο θα είναι από τα πλέον «χρυσοφόρα» για τον κινηματογράφο τη φετινή χρονιά και όχι μόνο.

Η εξέλιξη αυτή θα προσφέρει… ανάσες στην κινηματογραφική βιομηχανία σε μια περίοδο εξαιρετικά δύσκολη, δεδομένης της παρατεταμένης απεργίας των σεναριογράφων αλλά και των ηθοποιών, της μεγαλύτερης εδώ και δεκαετίες κι αφού δε, έχουν προηγηθεί και κάποιες απρόσμενες εμπορικές αποτυχίες. Ενδεικτικά το «The Flash» αλλά και ο νέος Ιντιάνα Τζόουνς, «Indiana Jones and the Dial of Destiny» κινήθηκαν πολύ κάτω των προσδοκιών.

Πηγή: Instagram

H πρόκληση για τη Mattel

Με ανάλογη αγωνία περιμένει την έκβαση του Σαββατοκύριακου και όχι μόνο και η Mattel, δεδομένου του πόσο έχει επενδύσει η εταιρεία στην ταινία στο πλαίσιο της δρομολόγησης μιας ευρύτερης νέας στρατηγικής που τα επόμενα χρόνια θα ενισχύσει την επέκταση της από τον κλάδο των παιχνιδιών στην κινηματογραφική βιομηχανία.

Δεν είναι τυχαίο ότι έγκριτοι οικονομικοί αναλυτές έχουν θέσει το ερώτημα του αν η ταινία της Barbie θα σώσει τη Mattel. Οι πωλήσεις της ίδιας της θρυλικής κούκλας που μετρά αισίως 56 χρόνια ζωής υποχωρούν συνεχώς τα τελευταία χρόνια και μόνο κατά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς παρουσίασαν μια πτώση ύψους 16%.

Η εταιρεία ελπίζει πως η ταινία θα δώσει νέα δυναμική και στις πωλήσεις της κούκλας και των προϊόντων της, δημιουργώντας καλές συνθήκες και για το λανσάρισμα της νέας high tech Hello Barbie, που θα βγει στην αγορά το Νοέμβριο.

Πηγή: Instagram – Mattel

Όμως τα πιο φιλόδοξα πλάνα της εταιρείας έχουν να κάνουν με τη μελλοντική επέκταση της στον κινηματογράφο, ελπίζοντας να δημιουργήσει το δικό της… σύμπαν ταινιών με πρωταγωνιστές τα παιχνίδια της, όπως για παράδειγμα κάνει η Marvel και η Disney.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Mattel έχει σχηματίσει μια λίστα περίπου 45 πιθανών ταινιών που θα βασίζονται σε παιχνίδια της, όπως το Polly Pocket και το Hot Wheels. Όμως, όλα θα κριθούν από την αρχή που θα κάνει με την Barbie, που για την ώρα προμηνύεται κάτι παραπάνω από θετική…

Διαβάστε ακόμη

Ο κύριος Prada στις ελληνικές θάλασσες – Η άφιξη με lear jet, οι «αψιμαχίες» στο νερό και το custom made σκάφος (pics + vid)

Οικογένεια Λιβάνη: Βγαίνει στο σφυρί η «Ελληνική Ρίζα» (pics)

Πού πάει για διακοπές η πλούσια ελίτ του 1% – Και η Ελλάδα στους top προορισμούς (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ