Με επίκεντρο το προκλητικό hashtag #NotWomensFootball, στόχος είναι να έρθει στο προσκήνιο το θέμα των ίσων ευκαιριών. Το hashtag έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στον εναρκτήριο αγώνα μεταξύ των εθνικών ομάδων Αγγλίας και Αυστρίας.

Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο» που αναφέρεται σε αγώνες αποκλειστικά ανάμεσα σε γυναικείες ομάδες.

Με τον επιθετικό προσδιορισμό «γυναικείο» δίνεται η εντύπωση ότι δεν πρόκειται για το «πραγματικό» ποδόσφαιρο -που είναι γνωστό ως ένα παραδοσιακά ανδρικό άθλημα.

Ένας τέτοιος γλωσσικός διαχωρισμός απλώς διαιωνίζει παγιωμένες αντιλήψεις.

Η Volkswagen στοχεύει να επισημάνει αυτή την κατάσταση, αυξάνοντας ταυτόχρονα την ευαισθητοποίηση για το πόσο πολύ συμβάλλουν οι γυναίκες στο ποδόσφαιρο και γενικότερα στον παγκόσμιο αθλητισμό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ομάδα VFL Wolfsburg, που υποστηρίζεται από τη Volkswagen.

«Η νέα μας καμπάνια λειτουργεί ως αφύπνιση προς τον κόσμο, για να αναρωτηθεί πώς θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα, η οποία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται. Στη Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλους τους τομείς προκειμένου να επιτύχουμε σημαντικά πράγματα, όπως τη βιώσιμη ηλεκτροκίνηση, την οποία υιοθετήσαμε σε πρώιμο στάδιο ως πρωτοπόροι», τόνισε η Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Passenger Cars.

Διαβάστε επίσης: 

Coinbase: Τι συμβαίνει με τον «τιτάνα των κρυπτονομισμάτων;» (pic) 

Μια ανάσα από την απόλυτη ισοτιμία ευρώ/δολάριο – Οι απόψεις των αναλυτών (upd) 

Business Ιnsider: Δύσκολη η μάχη με τον πληθωρισμό – Οι κινήσεις των κεντρικών τραπεζών