Σε μεγάλες περιπέτειες για τη λειτουργία της υπηρεσίας Φόρτωσης Φορτηγών LNG μπαίνει ο ΔΕΣΦΑ, μετά την άρνηση του δήμου Μεγάρων να συναινέσει στην πρόταση του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας να αξιοποιηθεί η προβλήτα στο Πέραμα Μεγαρίδος.

Φαίνεται ότι εν μέσω προεκλογικής περιόδου και αυτοδιοικητικών εκλογών, η υποδομή του LNG Truck Loading, γίνεται μπαλάκι ευθυνών μεταξύ των δημάρχων, αλλά με μεγάλο κόστος και απρόβλεπτες συνέπειες για τον ΔΕΣΦΑ, που απειλείται με πρόστιμα εκατομμυρίων λόγω της αδυναμίας του να εξυπηρετήσει πελάτες που έχουν συμβληθεί μαζί του για τη μεταφορά με φορτηγά LNG, όπως είναι η Motor Oil, η ΔΕΠΑ, η Βlue Grid κ.α.

Η υπηρεσία Φόρτωσης Φορτηγών LNG μπορεί να καλύψει απομακρυσμένα δίκτυα διανομής, βιομηχανικούς καταναλωτές, ανεφοδιασμό πλοίων που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG, καθώς και σταθμούς ανεφοδιασμού οχημάτων αλλά έχει σταματήσει να παρέχεται λόγω επίκλησης τοπικών αντιδράσεων.

Σε έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με μοναδικό θέμα τη χρήση της προβλήτας στο Πέραμα Μεγαρίδος και κατόπιν ψηφίσματος, o δήμος Μεγάρων αποφάσισε να αποτρέψει την μεταφορά φορτηγών υγροποιημένου φυσικού αερίου από και προς τη Ρεβυθούσα, αλλά και τη διέλευση από τον δρόμο προς τις εγκαταστάσεις του ΔΕΣΦΑ. Όπως προέκυψε από τη μαραθώνια συνεδρίαση διάρκειας 4 ωρών, ο δήμος Μεγάρων δεν δίνει την έγκρισή του αν δεν τηρηθούν οι όροι και τα προαπαιτούμενα που θέτει το μνημόνιο συνεργασίας που έχει συναφθεί μεταξύ του ΔΕΣΦΑ και του ΟΛΕ όπως τις προβλεπόμενες αδειοδοτήσεις, μελέτη ασφαλούς διακίνησης και μεταφοράς κ.α.

Τη λιμενική εγκατάσταση στο Πέραμα Μεγαρίδος είχε αντιπροτείνει ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας από την περασμένη εβδομάδα για να επιλυθούν τα προβλήματα που είχαν ανακύψει από την άρνηση φορέων και πολιτών της περιοχής να επιτραπεί η μεταφορά των φορτηγών μέσου του λιμένα Κρόνος όπως αρχικά είχε προβλεφθεί.

Οι λιμενικοί φορείς, έχουν αρνηθεί να χορηγήσουν τις αναγκαίες εγκρίσεις ώστε τα βυτιοφόρα που φορτώνουν στη Ρεβυθούσα να χρησιμοποιούν το επίμαχο λιμάνι για να καλύψουν καταναλωτές που δεν έχουν πρόσβαση σε δίκτυα αγωγών φυσικού αερίου.

Η απόφαση του ΟΛΕ, που συζητήθηκε την περασμένη Τρίτη κατόπιν συνάντησης μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων (υπουργείων, δήμου, χρηστών) προέβλεπε να αξιοποιηθεί ως εναλλακτική λύση, το Πέραμα Μεγαρίδος που επίσης ανήκει στο Οργανισμό Λιμένα Ελευσίνας.

Ο ΔΕΣΦΑ είχε συμφωνήσει σε αυτή την εκδοχή υπό την πίεση του χρόνου μόνο που το τοπίο δεν φαίνεται να ξεκαθαρίζει άμεσα με ότι αυτό συνεπάγεται για τις επόμενες κινήσεις των πελατών του αλλά και της ΡAAEY που έχει ζητήσει την επίλυση του θέματος έως τις 19 Μαΐου.

Διαβάστε ακόμη

Έσπασαν το «φράγμα» του 1 εκατομμυρίου οι δηλώσεις φόρου εισοδήματος

Με παθητικό $1 δισ. οδηγήθηκε σε πτώχευση η Vice Media (πίνακες)

Ο Δραγασάκης με τα γουνάκια, η Νινέτα Φιξ και το διαμέρισμα στην Ηρώδου Αττικού, η επιστροφή της Aegean και η Ντέλα με τη χατζάρα

Εκλογές 2023

Πού ψηφίζω: Μάθετε πού ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.

Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.

Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε

Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ