Ο δήμαρχος του Λονδίνου Sadiq Khan εξετάζει το ενδεχόμενο περαιτέρω επέκτασης των τελών εκπομπών CO2 για τα ρυπογόνα οχήματα σε ολόκληρη την πόλη ώστε να βοηθήσει στην επίτευξη φιλόδοξων περιβαλλοντικών στόχων έως το 2030.

Η χρήση του δρόμου στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να μειωθεί κατά τουλάχιστον 27% μέχρι το τέλος της δεκαετίας για να επιτευχθούν οι κλιματικοί στόχοι, σύμφωνα με δημοσίευμα της Element Energy για λογαριασμό της Δημοτικής Αρχής.

Ως εκ τούτου, απαιτείται περισσότερη δράση, είπε ο Δήμαρχος.

Οι επιλογές περιλαμβάνουν την επέκταση της λεγόμενης ζώνης εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών, η οποία είχε ήδη διευρυνθεί τον Οκτώβριο, για να καλύψει το ευρύτερο Λονδίνο και τη χρέωση των οδηγών όλων των οχημάτων εκτός από τα καθαρότερα.

Μια άλλη ιδέα θα μπορούσε να ήταν μια χρέωση που επιβάλλεται σε ταξιδιώτες που δεν είναι εγγεγραμμένοι στο Λονδίνο στην πόλη.

Οι προτάσεις θα αποφέρουν τόσο τα αναγκαία έσοδα για τις Μεταφορές για το Λονδίνο μετά τη βουτιά που κατέγραψε η επιβατική κίνηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.

Μάλιστα, ένας προσωρινός διακανονισμός χρηματοδότησης με την κυβέρνηση έληξε στις 4 Φεβρουαρίου και ο Khan αναζητά εναλλακτικές πηγές εσόδων.

Η σχεδιαζόμενη επέκταση των Τελών Εκπομπών CO2 θα οδηγήσει περισσότερους οδηγούς να πληρώσουν την εισφορά σε σχέση με το τρέχον σύστημα, το οποίο χρεώνει μόνο τους ιδιοκτήτες βενζινοκίνητων αυτοκινήτων πριν από το 2005 και οχημάτων diesel πριν από το 2015.

Αυτό, φυσικά, είναι πιθανό να προκαλέσει διαμάχη, με πολλούς αυτοκινητιστές και επιχειρήσεις να είναι πιθανό να αντιταχθούν στα σχέδια.

Διαβάστε ακόμη

JP Morgan: Κερδισμένες οι ελληνικές τράπεζες από τα αυξημένα επιτόκια της ΕΚΤ 

ΕΦΚΑ: Πώς θα επιλέξουν φορέα συνταξιοδότησης μηχανικοί, δικηγόροι και γιατροί – Προθεσμία για αιτήσεις

Μπιλ Γκέιτς: «Πώς να αποτρέψετε την επόμενη πανδημία» – Τι θα αποκαλύψει ο Αμερικανός μεγιστάνας