Περισσότερες ευκαιρίες βλέπει σε αυτή τη συγκυρία η Marriott για την Ελλάδα, με σκοπό την περαιτέρω επέκταση τόσο σε resorts, όσο και στα μεγάλα αστικά κέντρα και φυσικά την Αθήνα με έμφαση ακόμη και σε λιγότερο παραδοσιακές -για τον όμιλο- δραστηριότητες στη χώρα μας.

Ετσι, πέραν της συνεχούς επέκτασης με νέα resorts που εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου σε νησιωτικούς κυρίως προορισμούς, στο στόχαστρο τώρα τίθενται οι μετασκευές υφιστάμενων μονάδων κυρίως στη μεσαία κατηγορία ξενοδοχείων -όπου φαίνεται ότι υπάρχει έλλειμμα αυτή την στιγμή στην ελληνική αγορά- αλλά και η επέκταση στον τομέα των εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων πολυτελείας (serviced apartments) μέσα και από νέα, αναπτυσσόμενα brands του αμερικανικού ξενοδοχειακού κολοσσού.

H τελευταία εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της συνεχιζόμενης και σταθερής ανάπτυξης τα τελευταία 3- 4 χρόνια, ειδικά μετά την πανδημία σε διεθνές επίπεδο, του κλάδου των εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων για παρατεταμένη διαμονή, με τη Marriott ειδικά από την πλευρά της, να έχει ενισχύσει την προσφορά της σε αυτόν τον τομέα, μέσω των «Marriott Executive Apartments» και των «Residence Inn by Marriott». Αντίστοιχα, τα «Apartments by Marriott Bonvoy» είναι μια ευέλικτη προσέγγιση στον τομέα των εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων που δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να κατασκευάζουν, να μετατρέπουν και να σχεδιάζουν ανεξάρτητες «premium» επώνυμες κατοικίες επωφελούμενοι παράλληλα από το δίκτυο διανομής του ομίλου και το πρόγραμμα πιστότητας (loyalty) της Marriott. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος πραγματοποιεί συζητήσεις και στην Αθήνα με υφιστάμενους ιδιοκτήτες πολυτελών ακινήτων που επιθυμούν να εντάξουν τις ιδιοκτησίες τους κάτω από τα brands του ομίλου ή και εταιρείες ανάπτυξης που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν επώνυμα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα για πώληση σε ενδιαφερόμενους επενδυτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Την πρόθεση για περαιτέρω επέκταση στην Ελλάδα επιβεβαιώνει και ο κ. Νίκος Χάτζος, σύμβουλος ανάπτυξης της Marriott για την Ελλάδα και την Κύπρο στην τελευταία έκθεση της Travelworks για τις ξενοδοχειακές επενδύσεις στη χώρα μας: «Η δέσμευση της Marriott για την Ελλάδα συνεχίζει να είναι ισχυρή και ο όμιλος επιδιώκει να συνεχίσει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του σε όλους τους τομείς της αγοράς φιλοξενίας όπου δραστηριοποιείται», αναφέρει σχετικά.

Το JW Marriott Crete Resort & Spa

Σημειωτέον ότι ο όμιλος έχει αυτή την στιγμή 33 ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα στο χαρτοφυλάκιό του με την υπογραφή διαφορετικών brands στο πλαίσιο των σχετικών συμφωνιών με τους ιδιοκτήτες τους, έχοντας προχωρήσει μέσα στο 2023 στην υπογραφή τεσσάρων νέων σημαντικών συμφωνιών. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται το νέο Patmos Aktis, a Luxury Collection Resort στην Πάτμο, το ξενοδοχείο που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του επενδυτικού ταμείου SMERemediumCap (SMERC) με πρόεδρο τον κ. Νίκο Καραμούζη, το ολοκαίνουριο «JW Marriott Crete Resort & Spa» που θα ανοίξει τη σεζόν του 2025 φέρνοντας για πρώτη φορά το brand JW Marriott σε έναν κορυφαίο προορισμό, όπως είναι τα Χανιά (σ.σ. στο νέο 5άστερο ξενοδοχείο της A. Βασιλάκης Α.Ε.Β.Ε., με δραστηριότητα στον κλάδο της ξυλείας, των δομικών- κατασκευών και πιο πρόσφατα στον ξενοδοχειακό τομέα μέσω της επένδυσης στο Μαράθι Χανίων), αλλά και το Αlai Beach Resort, a Tribute Portfolio Resort in Crete στην Σταλίδα στην Κρήτη που θα είναι από φέτος και το πρώτο beach resort για το brand «Tribute Portfolio» του αμερικανικού ομίλου στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και θα λειτουργεί υπό τη διαχείριση των Vasia Hotels & Resorts.

Patmos Aktis
Patmos Aktis
Αlai Beach Resort

Σύμφωνα με τον κ. Χάτζο, για το 2024 στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου παραμένει η ενίσχυση της παρουσίας του ομίλου στην Ελλάδα, τόσο σε νησιωτικές περιοχές, όσο και στην Αθήνα, η ξενοδοχειακή αγορά της οποίας συνεχίζει να παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες υψηλές επιδόσεις.

Ειδικότερα, σε ό,τι έχει να κάνει με τα resorts, σε συνέχεια και της ανόδου, διεθνώς, της αγοράς του πολυτελούς all inclusive η Marriott εστιάζει και στην Ελλάδα στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα: Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιεί επαφές με ιδιοκτήτες resorts που σχεδιάζουν να ανακαινίσουν ή να αναβαθμίσουν τις ιδιοκτησίες τους και να εξετάσουν το ενδεχόμενο ένταξής τους κάτω από την ομπρέλα ενός από τα brands της Marriott.

Για την Αθήνα και τους λοιπούς αστικούς προορισμούς ανά την Ελλάδα, εστιάζοντας ειδικά στις τάσεις της ελληνικής αγοράς, ο αμερικανικός ξενοδοχειακός κολοσσός έχει εντοπίσει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στις μετατροπές υφιστάμενων ξενοδοχείων μεσαίας κλίμακας. Ο όμιλος εκτιμά ότι στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς παρατηρείται έλλειμμα στην Ελλάδα, το μπορεί να καλύψει πλέον ο όμιλος μέσα και από το brand των «Four Points Express» από τη Sheraton, τα οποία διαθέτουν πολύ ευέλικτα πρότυπα σχεδίασης γι’ αυτήν την κατηγορία των ξενοδοχείων. Πρόκειται για ένα από τα τελευταία brands του ομίλου που επιχειρεί να αξιοποιήσει την υπεραξία της μεσαίας κατηγορίας. Η τελευταία, όπως αναφέρουν οι επιτελείς της Marriott, αντιπροσωπεύει κοντά στα 1,2 εκατομμύρια δωμάτια ξενοδοχείων στην περιοχή της Ευρώπης- Μέσης Ανατολής- Αφρικής (ΕΜΕΑ) και έχει επιδείξει μεγάλη αντοχή στους μακροοικονομικούς κύκλους διαχρονικά. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόσφατη απόφαση της Marriott International να λανσάρει από το 2023 το brand «Four Points Express by Sheraton» παρέχοντας ευέλικτα κριτήρια στους ιδιοκτήτες και τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν το δίκτυο διανομής και το πρόγραμμα πιστότητας.

Διαβάστε ακόμη

Golden Visa: Νέο σενάριο για 4ο «σκαλοπάτι» στα επενδυτικά όρια

Οι νέες στρατηγικές κινήσεις του ΤΑΙΠΕΔ (pics)

Diarchon Architects: Ένα καζίνο-γίγαντας στο Ελληνικό (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ