Ένα βήμα πιο κοντά έρχεται το έργο για τη δημιουργία πλωτής megaμαρίνας με τουριστικές υποδομές στη νότια Κέρκυρα, καθώς το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων διατύπωσε θετική γνωμοδότηση, υπό όρους, επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ).

Η συνεδρίαση της Περιφέρειας που πραγματοποιήθηκε στη Λευκάδα έγινε με την παρουσία πολυάριθμής ομάδας κατοίκων της περιοχής που κατέθεσαν 2.300 υπογραφές υπέρ της επένδυσης. Τελικώς δόθηκε θετική γνωμοδότηση για τη ΜΠΕ που αφορά αποκλειστικά το λιμενικό έργο, υπό την αίρεση 15 όρων που, μεταξύ άλλων αφορούν τη σύνταξη σχεδίου διαχείρισης και παραλαβής αποβλήτων πλοίων, την πλήρη αποκατάσταση των χερσαίων εργοταξίων μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, τη χρήση προστατευτικών φραγμάτων κ.α.

Η θετική γνωμάτευση αποτελεί το πρώτο βήμα προς την εκκίνηση της αδειοδότησης του έργου για το οποίο υπάρχει ήδη και το πράσινο φως από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Νότιας Κέρκυρας, ενώ στη δημόσια διαβούλευση του Υ. Περιβάλλοντος τα σχόλια ήταν στην πλειονότητά τους θετικά.

Σημειωτέον πως το έργο «Νέα Πρωτότυπη Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών Αναψυχής στον κόλπο Πετρίτη – Καλυβιώτη – Αλυκές της Νότιας Κέρκυρας» έχει λάβει το «πράσινο φως» από την αρμόδια Επιτροπή Τουριστικών Λιμένων του Υπουργείου Τουρισμού και τα έξι συναρμόδια υπουργεία.

Θέσεις για γιοτ και πολυτελείς κατοικίες

Όπως έχει αναφέρει το newmoney.gr, η σχεδιαζόμενη επένδυση ανέρχεται στα επίπεδα των 273 εκατ. ευρώ και προβλέπει τη δημιουργία μαρίνας μεγάλων σκαφών αναψυχής με τουριστικές υποδομές πάνω σε τεχνητή νησίδα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα καινοτόμο σύνθετο τουριστικό project για τη δημιουργία μαρίνας που εκτός από θέσεις ελλιμενισμού για mega yacht θα περιλαμβάνει και πολυτελείς κατοικίες πάνω στην τεχνητή νησίδα.

Φορέας του έργου είναι η εταιρεία «L. Marine Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Μαρίνων» με επικεφαλής το Γιώργο Λιάτσο, ενώ στο σχήμα συμμετέχει και η Liakos Associates Architects της οικογένειας Λιάκου. Το έργο θα είναι κυριότητας του δημοσίου, η χρηματοδότησή του όμως προβλέπεται να πραγματοποιηθεί αποκλειστικά από ιδιωτικά κεφάλαια, ενώ έχει προϋποθέσεις για ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης του ιδιωτικού τομέα.

Με βάση το σχεδιασμό η μαρίνα για μεγάλα σκάφη αναψυχής θα περιλαμβάνει και πολυτελείς κατοικίες που θα κατασκευαστούν πάνω στην τεχνητή νησίδα. Για την εξυπηρέτηση των χρηστών και του κοινού στη μαρίνα προβλέπεται να κατασκευαστούν καταστήματα, υπαίθριοι χώροι αναψυχής και εκδηλώσεων, οικίσκοι, χώροι συνεδρίων και συναυλιών κ.α. Η κατασκευή θα ενώνεται με την παραλία με ειδικά διαμορφωμένη γέφυρα που θα απέχει περίπου 300 μέτρα από την ακτή, καθώς στόχος είναι να ελαχιστοποιηθούν οι παρεμβάσεις στη φυσική ακτή, διατηρώντας τις υφιστάμενες χρήσεις και δραστηριότητες στην παράκτια ζώνη και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα της παραλίας.

Σύμφωνα με τους επικεφαλής του έργου, η περίοδος ολοκλήρωσης του έργου εκτιμάται στα 4 έτη, συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου των αδειοδοτήσεων.

Διαβάστε ακόμη

Credit Suisse: Πώς φτάσαμε στο άδοξο τέλος μίας τράπεζας με ιστορία 166 ετών (γράφημα)

Πλειστηριασμοί: «Καταιγίδα» σφυριών για βίλα Μεταξά, Mr. Staff και Μαμιδάκη (pics)

Το Μαξίμου σταματάει (για λίγο) τα γκάλοπ, το ΠΑΣΟΚ μετράει τη στρατηγική του, η έξωση του Καμπουρίδη, ο Γουάτσα και ο… Μίλκο