Επενδύσεις

Πώς θα είναι το «mall νέας γενιάς» από τη Lamda στο Ελληνικό (γράφημα)

  • Στεφανία Σούκη


Η αξία του έργου είναι η υψηλότερη μεταξύ των πρώτων κτιριακών έργων της πενταετίας έως το 2025 στο project του Ελληνικού, με ένα εύρος από 300- 400 εκατ. ευρώ

Toν επόμενο μήνα αναμένονται τα αποκαλυπτήρια για το νέο εμπορικό κέντρο της Lamda Development στο mega project του Ελληνικoύ με την εταιρεία να κάνει λόγο για ένα mall νέας γενιάς με νέες εμπειρίες και πρωτότυπα σχεδιαστικά.

Το νέο εμπορικό κέντρο στη λεωφόρο Βουλιαγμένης συνολικής επιφάνειας 130.000 τ.μ. θα βρίσκεται στο άκρο του Μητροπολιτικού Πάρκου και θα έχει άμεση πρόσβαση στο μετρό, ενώ εντάσσεται στα έργα της πρώτης πενταετίας τα οποία σχεδιάζει η Lamda Development εντός της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.

Η αξία του έργου είναι η υψηλότερη μεταξύ των πρώτων κτιριακών έργων της πενταετίας έως το 2025 εντός της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, με ένα εύρος από τα 300 έως τα 400 εκατ. ευρώ (σ.σ. ακολουθεί στα 300 εκατ. ευρώ ο Πύργος Κατοικιών -Marina Tower των 45.000 τ.μ. που παρουσιάστηκε μέσα στο καλοκαίρι).

Το νέο mall θα είναι μεγαλύτερο, θα έχει πράσινα χαρακτηριστικά και δε θα αποτελεί προορισμό απλά για αγορές.

Μία πρώτη ιδέα για το νέο εμπορικό κέντρο της εταιρείας, που εντάσσεται στις αναπτύξεις της πρώτης πενταετίας και με βάση τις εκτιμήσεις προβλέπεται η δημιουργία κοντά στις 3.500 θέσεων εργασίας κατά τη διάρκεια λειτουργίας του, έδωσε την περασμένη εβδομάδα η Μελίνα Παΐζη διευθύντρια ανάπτυξης εμπορικών κέντρων, γραφείων, του Μητροπολιτικού Πάρκου και Δραστηριοτήτων Αναψυχής του ομίλου LAMDA Development από το βήμα της 22ης Prodexpo, αναφερόμενη παράλληλα και στο μέλλον των εμπορικών κέντρων την επόμενη μέρα της πανδημίας.

«Πηγαίνουμε στο μοντέλο νέας γενιάς τα οποία θα είναι σχεδιασμένα για να αποτελέσουν έναν νέο πόλο αγορών και ψυχαγωγίας. Τα εμπορικά κέντρα αναπροσαρμόζονται διεθνώς και εξελίσσονται σε μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Θα παρουσιάσουμε τον επόμενο μήνα τα σχέδια του mall στη Βουλιαγμένης που θα είναι ακριβώς ένα mall νέας γενιάς με νέες εμπειρίες, πρωτότυπα σχεδιαστικά, αποτελώντας έναν ολοκληρωμένο πόλο κοινωνικοποίησης και όχι απλά έναν προορισμό για αγορές.

Πλέον στα νέα malls γίνεται λόγος για ‘’επισκέπτη’’ και όχι για ‘’καταναλωτή’’ δεδομένου ότι είναι έτσι δομημένα ώστε να προσφέρουν μια σειρά από ολοκληρωμένες εμπειρίες». Η κυρία Παΐζη ανέφερε ότι ήδη υπάρχει ζήτηση για τους εμπορικούς χώρους στο Ελληνικό, όπου σημειωτέον έχει κλείσει και η συμφωνία με τον όμιλο Fourlis για την επένδυση από τον όμιλο του εμπορικού πάρκου ύψους 50 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με το μέλλον των εμπορικών κέντρων μετά την πανδημία, δεδομένης της ‘’εκτόξευσης’’ που έφερε ο κορωνοϊός στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η ίδια ανέφερε ότι ο πραγματικός με τον ψηφιακό κόσμο δε θα πρέπει να διαχωρίζονται δεδομένου ότι ουσιαστικά αλληλοσυμπληρώνονται:

Ένα κατάστημα του μέλλοντος θα διαθέτει ψηφιακούς καθρέπτες, διαδραστικά δοκιμαστήρια με αναγνώριση προσώπου, ψηφιακές πληρωμές, θα υπάρχει ανάλυση δεδομένων ώστε η εμπειρία του καταναλωτή να είναι πιο ολοκληρωμένη.

Διαβάστε ακόμα:

Tέλη κυκλοφορίας 2022: Πότε θα αναρτηθούν, τι θα πληρώσουμε ποιοι θα δουν ελάφρυνση

Μπόρις Τζόνσον για κλιματική αλλαγή: «Ο πολιτισμός μας μπορεί να καταρρεύσει όπως η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία»

ΙΕΝΕ: Και όμως το 1973 το ποσοστό του άνθρακα στην παγκόσμια οικονομία ήταν μικρότερο από ότι σήμερα