Η κινεζική εταιρεία smartphone Xiaomi Corp παρουσίασε καλύτερα από τα αναμενόμενα έσοδα στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2019 που δημοσιοποίησε τη Δευτέρα, λόγω εν μέρει της σταθερής αύξησης των πωλήσεων εκτός της εγχώριας αγοράς.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ανάπτυξη της Xiaomi στο εξωτερικό και η εστίασή της σε αγορές όπως η Ινδία και η Ευρώπη απέδωσαν, καθώς η αγορά των smartphone στην Κίνα, η μεγαλύτερη στον κόσμο, επιβραδύνεται.

Τα έσοδα της Xiaomi αυξήθηκαν 27% το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο σε σχέση με πέρυσι, στα 43,8 δισ. γιουάν (6,3 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 42,109 δισ. γιουάν σε μια έρευνα της Refinitiv.

Η Xiaomi αποκομίζει τα περισσότερα έσοδα από την πώληση ακουστικών, αλλά σημαντικό μέρος των εσόδων έρχεται και από την πώληση διαφημίσεων στο διαδίκτυο και άλλων τύπων καταναλωτικού hardware – μια προσέγγιση την οποία περιέγραψε ως επιχειρηματικό μοντέλο «τρίαθλο» όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ το 2018. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 2,1 δισ. γιουάν, έναντι 1,7 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.